Muggkaare Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Høres mongojævlig ut. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Det har jeg også hatt, men i nyere tid så hadde jeg ørebetennelse tre ganger på 2 mnd. takk gud for at indonesia har et litt mer liberalt forhold til antibiotika (les, de gir det for hva som helst). Fikk noe type antibiotikaøredråper som funka ganske fett. Endret 22. oktober 2014 av multisync Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Må være noe med klimaforandringen i tropene, ei venninne reiste til brasil og fikk ørebetennelse etter 2 dager, og hun var der med Plan Norge for å besøke regnskogfolk og alt mulig rart, så hun kunne ikke bare ligge på hotellet og syns synd på seg selv heller..var visst jævlig kjipt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Samme jeg, betendelse i begge ører. Var nesten barn da, men ørene ble aldri samme igjen. Hvertfall ikke høyre. Var skikkelig ondsinnet betendelse, vet ikke sikkert akkurat hva det var. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Greit å sitte lenge på jobb når man uansett ikke kommer seg inn døra hjemme. Hvorfor gjør det ikke det? Er døren gått i vranglås, eller er det noen der inne som hindrer deg i å komme inn? Vi pusser opp hjemme. Mamma bestilte ny dør, den kom på mandag, snekkerne tok ut den gamle, og pakket ut den nye - kun for å oppdage at den er 10 cm for smal. Den gamle døren nytta det ikke å få inn igjen, fordi den var limt fast og tok med seg deler av karmen og ble lettere ødelagt da de tok den ut. Nå må vi vente 6 uker på en ny dør, og i mens har vi en dør fra noe anleggsgreier, med rustne stifter og spikre, og plakater med forskjellige firmanavn og advarsler. Mindre pent, i grunn. I tillegg har vi bare én nøkkel, og siden mamma var hjemme i dag, tenkte jeg ikke noe videre over det, men hun ringte litt over fire og sa hun var på møte og håpte at jeg ikke hadde dratt hjem enda. Det hadde jeg heldigvis ikke, så da ble det å sitte til i sted og vente på at hun skulle komme hjem. e: Hei Onkel Dudde! :D Endret 22. oktober 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
multisync Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Må være noe med klimaforandringen i tropene, ei venninne reiste til brasil og fikk ørebetennelse etter 2 dager, og hun var der med Plan Norge for å besøke regnskogfolk og alt mulig rart, så hun kunne ikke bare ligge på hotellet og syns synd på seg selv heller..var visst jævlig kjipt. Nåja, for min del så var det pga. dykking. Veldig mye trykkutligning kan være irriternde og gjøre det enklere å få ørebetennelse. Den ene ørebetennelsen min ble faktisk bedre da jeg ga faen og dykket allikevel, trykkendringen på vei opp presset allt pusset ut gjennom det eustakiske rør, og endte opp i masken Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Seigmen comeback neste år. Yay or nay? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Meget yay. Skal bli digg å se dem igjen. Satser på at Lyc kommer på konserten i april og hilser på meg, i motsetning til forrige konsert i Trondhjem. Ser også frem til nytt album. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Er visst snakk om Oslo, Bergen og Trondheim forløpig. Endret 22. oktober 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jepp, og noen utsolgte konserter i Tønsberg i november så vidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Greit å sitte lenge på jobb når man uansett ikke kommer seg inn døra hjemme. Hvorfor gjør det ikke det? Er døren gått i vranglås, eller er det noen der inne som hindrer deg i å komme inn? Vi pusser opp hjemme. Mamma bestilte ny dør, den kom på mandag, snekkerne tok ut den gamle, og pakket ut den nye - kun for å oppdage at den er 10 cm for smal. Den gamle døren nytta det ikke å få inn igjen, fordi den var limt fast og tok med seg deler av karmen og ble lettere ødelagt da de tok den ut. Nå må vi vente 6 uker på en ny dør, og i mens har vi en dør fra noe anleggsgreier, med rustne stifter og spikre, og plakater med forskjellige firmanavn og advarsler. Mindre pent, i grunn. I tillegg har vi bare én nøkkel, og siden mamma var hjemme i dag, tenkte jeg ikke noe videre over det, men hun ringte litt over fire og sa hun var på møte og håpte at jeg ikke hadde dratt hjem enda. Det hadde jeg heldigvis ikke, så da ble det å sitte til i sted og vente på at hun skulle komme hjem. Oi, er det så ille? Det var ikke småtteri, heller. Kjedelig å måtte vente så lenge på ny dør. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Jepp, og noen utsolgte konserter i Tønsberg i november så vidt jeg har fått med meg. Og en festival gig i Halden: http://www.ha-halden.no/kultur/article7652974.ece Kanskje feteste scenen i manns minne. Endret 22. oktober 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Vi pusser opp hjemme. Mamma bestilte ny dør, den kom på mandag, snekkerne tok ut den gamle, og pakket ut den nye - kun for å oppdage at den er 10 cm for smal. Den gamle døren nytta det ikke å få inn igjen, fordi den var limt fast og tok med seg deler av karmen og ble lettere ødelagt da de tok den ut. Nå må vi vente 6 uker på en ny dør, og i mens har vi en dør fra noe anleggsgreier, med rustne stifter og spikre, og plakater med forskjellige firmanavn og advarsler. Mindre pent, i grunn. I tillegg har vi bare én nøkkel, og siden mamma var hjemme i dag, tenkte jeg ikke noe videre over det, men hun ringte litt over fire og sa hun var på møte og håpte at jeg ikke hadde dratt hjem enda. Det hadde jeg heldigvis ikke, så da ble det å sitte til i sted og vente på at hun skulle komme hjem. Oi, er det så ille? Det var ikke småtteri, heller. Kjedelig å måtte vente så lenge på ny dør. Ja, det er litt kjedelig, men sånn er livet når man pusser opp tre etasjer. Jeg er bare glad vi fikk på plass det viktigste møblementet i stuen, slik at det er klart til bursdagsfeiring til helgen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg er bare glad vi fikk på plass det viktigste møblementet i stuen, slik at det er klart til bursdagsfeiring til helgen.Det viktigste møbelet er vel doen, den håper jeg ikke du fikk på plass i stuen? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Noen her som kjører Subaru Legacy 4x4, Toyota Corolla (fra 1998 til 2001) eller Peugeot 406? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 RIMI husholdningsbrød (hvite poser). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg er bare glad vi fikk på plass det viktigste møblementet i stuen, slik at det er klart til bursdagsfeiring til helgen.Det viktigste møbelet er vel doen, den håper jeg ikke du fikk på plass i stuen? Det viktigste møblementet for stuen, da. Så sofa, lenestoler, salongbord, spisebord, stoler og et skap fylt med servise. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg kjører tog. Pærfækt førr mæææ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg