Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Jeg kan jo ikke bare gå hjemme og dra meg heller, noe jeg heller ikke ønsker.

Drar seg, gikk, knegg knegg. :D

(Nå imiterte jeg ElvisTCB.)

Nei, du glemte en obskur 70 talls filmreferanse eller Herodes Falsk quote

Samme hva dere sier : folk lo av Falsk back in the day........festlig med infantil humor :D

Lenke til kommentar

Jeg er allerede på NAV, men der får jeg langt fra nok penger til å leie noe, og siden jeg går på AAP, får jeg heller ikke lån, da det ikke er en fast inntekt - i motsetning til uføretrygd. Jeg har fått tilbudet om å bli ung og ufør, men det er jeg virkelig ikke interessert i, med tanke på at jeg ikke er ufør for fem flate øre (selv om NAV ser ut til å være av en annen oppfatning). Og avisen har ikke råd til å ansette meg, verken heltid eller deltid. De sliter økonomisk.

Kjip situasjon :( om din videodings blir en hit, kan du tjene en slant via youtube kanskje? :p

Tror det skal en del til før det skjer, men joda. Det er en "baktanke". :p

@Datasmurf, har du prøvd å kanskje få noe urelevant?

Butikk, postbud, vaskedame, elns?

Hvis du har ok fysikk kanskje slik som bytter ut dørmatter og mopper hosvirksomheter, det jobbet jeg med litt før, ikke veldig gøy, men helt greit.

http://www.berendsen.no

http://www.nortekstil.no

Ja, jeg har prøvd å få noe urelevant, som bibliotek- og arkivassistent, men det er i alle fall lettere sagt enn gjort uten relevant utdanning eller erfaring. Holder ikke med kun interesse i de baner. :(

Post- og avisbud utgår siden jeg ikke har lappen og det er et krav i disse dager. Jeg har ikke okay fysikk, så renholder utgår også (det har jeg jobbet som, og jeg er overbevist om at det er det som er grunnen til ryggplagene mine i disse dager, det, og det at jeg jobbet med å bære stein en sommer). Butikk hadde nok gått greit, om jeg hadde slippet å sitte i kassen med et falskt smil og falsk interesse og spurt folk om pose og kvittering. Jeg trenger en jobb hvor jeg uten problemer kan trekke meg tilbake og jobbe uten å prate med andre, samt slappe av med musikk på øra, slik at jeg jobber mer effektivt.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Hmm

Personality: INTP Variant: Assertive Role: Analyst

The INTP personality type is fairly rare, making up only three percent of the population, which is definitely a good thing for them, as there's nothing they'd be more unhappy about than being "common".

Nå er jeg spent på hva Datasmurfen er.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

For å se om det stemmer overens med din væremåte, kan du lese gjennom oversikten. "Read type overview". Jeg leste gjennom tre sider ("Overview", "Strengths and weaknesses" og "Romantic relationships") av min bare for å se om det stemte, og det gjorde det ganske bra. Men siden jeg kjenner meg selv og vet hvordan jeg er, trenger jeg ikke lese resten.

Lenke til kommentar
PERSONALITY:INFP
VARIANT:ASSERTIVE
ROLE:DIPLOMAT

You are one of the Diplomats - an empathic and idealistic individual who enjoys exploring interesting ideas and prizes morality. You are known for your poetic nature, intuitive skills and pure, childlike enthusiasm. Above you will find a brief overview of your personality traits - proceed to the type overview to learn much more about your personality type. Prepare to be impressed.

Hmm..

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

PERSONALITY:

ENFP

VARIANT:

TURBULENT

ROLE:

DIPLOMAT

The ENFP personality is a true free spirit. They are often the life of the party, but unlike Explorers, they are less interested in the sheer excitement and pleasure of the moment than they are in enjoying the social and emotional connections they make with others. Charming, independent, energetic and compassionate, the 7% of the population that they comprise can certainly be felt in any crowd.

Ehhh ok

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hva slags personlighetstype du er, Sjur. Av ren nysgjerrighet. Har du noen gang sjekket det selv? Evt. fått det bekreftet av psykolog eller noe (vet ikke om de driver med slike tester)?

Du kan ta testen her, hvis du er interessert.

Kan jo være greit å vite.

INFP, uten at jeg legger noe særlig i de testene der. Har tatt flere opp gjennom åra - både hos psykolog og på nett, 9/10 ganger har jeg fått INFP, en gang fikk jeg ISFP.

Testresultat:

INFP, første gang

You scored 80% introversion, 86% intuition, 43% thinking, and 43% judging!

Desciption: Quiet, reflective, and idealistic. Interested in serving humanity. Well-developed value system, which they strive to live in accordance with. Extremely loyal. Adaptable and laid-back unless a strongly-held value is threatened. Usually talented writers. Mentally quick, and able to see possibilities. Interested in understanding and helping people.

INFP, andre gang

So, you want to make the world a better place? Too bad it's never gonna happen.

Of all the types, you have to be one of the hardest to find fault in. You have a selfless and caring nature. You're a good listener and someone who wants to avoid conflict. You genuinely desire to do good.

Of course, these all add up to an incredibly overpowered conscience which makes you feel guilty and responsible when anything goes wrong. Of course, it MUST be your fault EVERY TIME.

Though you're constantly on a mission to find the truth, you have no use for hard facts and logic, which is a source of great confusion for those of us with brains. Despite this, in a losing argument, you're not above spouting off inaccurate statement after statement in an effort to protect your precious values.

You're most probably a perfectionist, which in this case, is a bad thing. Any group work is destined to fail because of your incredibly high standards.

Disregard what I said before. You're just easy to find fault in as everyone else.

Luckily, you're generally very hard on yourself, meaning I don't need to waste my precious time insulting you. Instead, just find all your own faults and insult yourself.

ISFP

You scored 9% I to E, 53% N to S, 24% F to T, and 74% J to P!

Your type is best described by the single word "composer", which belongs to the larger group, experiencers. You are very in touch with the physical world, and have an eye for detail. You are likely to be very artistic in some form or another. You don't wish to lead at all. Your attitude is very much "live and let live" to the point that others may have accused you of having no opinions or ambitions. You share your personality type with 10% of the population.

You are nuturing and supportive. ou struggle when you feel anger or resentment, because the last thing you want to do is engage in confrontation. You need patience, support, and encouragement to discuss problems in constructive ways (as opposed to not at all.)

Men som sagt, stort sett svada, og ikke noe man burde legge for mye vekt på.

e: Glemte en "/".

e2: Ting har ikke forandret seg. Fortsatt INFP, fortsatt svada.

Personality: INFP
Variant: Turbulent
Role: Diplomat

You are one of the Diplomats - an empathic and idealistic individual who enjoys exploring interesting ideas and prizes morality. You are known for your poetic nature, intuitive skills and pure, childlike enthusiasm. Above you will find a brief overview of your personality traits - proceed to the type overview to learn much more about your personality type. Prepare to be impressed.

Som f.eks. dette:

"Idealistic - INFPs' friends and loved ones will come to admire and depend on them for their optimism."

For min del stemmer ikke det, da jeg er svært lite optimistisk.

"Too Altruistic - INFPs sometimes see themselves as selfish, but only because they want to give so much more than they are able to. This becomes a self-fulfilling prophecy, as they try to push themselves to commit to a chosen cause or person, forgetting to take care of the needs of others in their lives, and especially themselves."

Det stemmer heller ikke for min del, da jeg for det meste tenker på hvordan andre har det og at de skal ha det så bra som mulig, før meg selv om det jeg "kjemper" for.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Javel, litt useriøst. Problemet med slike personlighetstester er at man får ut det man puttet inn. Dermed sier de egentlig lite. Men man kan jo se det som en måte å fortelle psykologen om seg selv på, heller enn en test.

I motsetning til en IQ-test, der man ikke bare kan velge å score høyere. (Jeg har også tatt iq-test hos psykolog.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...