Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst til å bli støttekontakt

Hvor må jeg bo?

Anyhow, god morgen! Godt å få seg en jobb og ha noeå gjøre :D

Så du kvalifiserer på alle kriterier, bortsett fra geografisk nedslagsfelt? :fun:
Jupp, men da får man ta det over skype slik alle gjør når avstanden er for stor.
Lenke til kommentar

Så var det en ny dag med å være oppe før åtte og vente på at elektrikeren kanskje skal komme. Hurra. :D

Jeg sovnet forresteb før kl 22 igår, så våknet jeg sånn kl 3 og fikk ikke sove etterpå :(

Jeg sovnet rundt de tider selv, og sov alt for lenge. Helt til halv åtte, så nå føler jeg meg maks fubar i kroppen for å ha sovet for lenge.

Overmoden.

Overlegen. Vi ropte på deg, da du gikk forbi, men fikk vi noen reaksjon? Neida.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Nei, de gjør ikke det.

Sist jeg sto opp for tidlig fordi det skulle komme et polsk malerfirma hit klokken åtte, kom de ikke før kvart på fire. Greit nok, de jobba da også til halv ti på kvelden, og kom tilbake lørdag og søndag, men likevel.

Ja ja, om ikke annet kan jeg sitte her i mine hullete slaskeklær (hullete fordi de har blitt brukt så mye, noe som gjør dem til de beste), høre på musikk fra Tribe Records (2PM, Galaxee, Dina, Spritneybears etc), og lese tegneserier mens jeg venter. :D

Lenke til kommentar

En ting at de ikke kommer til rett tid, men slett ikke alltid de kommer i det hele tatt.

For 4 år siden tenkte jeg asfaltere utenfor her. Snakket med 3 ulike firmaer. Alle virket interesserte og avtalte komme og ta befaring. Så aldri snurten til noen av dem ei heller hørte et eneste pip fra dem. :roll: Slo fra meg hele asfalteringen bare av oppgitthet. :shrug:

Lenke til kommentar

Mor og far tar et par-tre uker i Spania flere ganger i året, ja, men akkurat nå er de på jobb, mens jeg har fri. Vanligvis ville jeg sovet til halv elleve, men siden jeg i dag sto tidlig opp for å vente på elektrikeren - som fortsatt ikke har kommet, kunne jeg i stedet dundre musikk. Naboene som jobber er på jobb, de som ikke jobber er bortreist (ingen biler i gården, og ikke vært lys på noen dager), så da var det fritt frem å skru opp volumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...