Gjest Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg har lyst til å bli støttekontaktHvor må jeg bo? Anyhow, god morgen! Godt å få seg en jobb og ha noeå gjøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Sov egentlig godt til kl 3, men så skulle jeg bare på do og drikke litt vann så tok jeg opp mobilen og fikk ikke sove Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg har lyst til å bli støttekontaktHvor må jeg bo? Anyhow, god morgen! Godt å få seg en jobb og ha noeå gjøre Så du kvalifiserer på alle kriterier, bortsett fra geografisk nedslagsfelt? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg har lyst til å bli støttekontaktHvor må jeg bo? Anyhow, god morgen! Godt å få seg en jobb og ha noeå gjøre Så du kvalifiserer på alle kriterier, bortsett fra geografisk nedslagsfelt? Jupp, men da får man ta det over skype slik alle gjør når avstanden er for stor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Rogaland velkommen skal du være vi kan finne på mye gøy Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Hey Pessi, du skriver mye bedre nå enn for noen måneder siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jaa vet No life anymore Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Så var det en ny dag med å være oppe før åtte og vente på at elektrikeren kanskje skal komme. Hurra. Jeg sovnet forresteb før kl 22 igår, så våknet jeg sånn kl 3 og fikk ikke sove etterpå Jeg sovnet rundt de tider selv, og sov alt for lenge. Helt til halv åtte, så nå føler jeg meg maks fubar i kroppen for å ha sovet for lenge. Overmoden. Overlegen. Vi ropte på deg, da du gikk forbi, men fikk vi noen reaksjon? Neida. Endret 21. oktober 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Overmoden. ja? Hvor er du, fagre jomfru? Smurf: Når da? Kan ikke si at jeg hørte det, men så var det ganske greit støynivå der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Var vel rett etter Urfaust, når folk gikk ned / ut for å røyke / dampe / kjøle seg ned. Var ganske grei temperatur der oppe også. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Håndverkere kommer vel aldri til avtalt tid? Ikke leveringsmenna til Elkjøp/Expert heller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Nei, de gjør ikke det. Sist jeg sto opp for tidlig fordi det skulle komme et polsk malerfirma hit klokken åtte, kom de ikke før kvart på fire. Greit nok, de jobba da også til halv ti på kvelden, og kom tilbake lørdag og søndag, men likevel. Ja ja, om ikke annet kan jeg sitte her i mine hullete slaskeklær (hullete fordi de har blitt brukt så mye, noe som gjør dem til de beste), høre på musikk fra Tribe Records (2PM, Galaxee, Dina, Spritneybears etc), og lese tegneserier mens jeg venter. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 En ting at de ikke kommer til rett tid, men slett ikke alltid de kommer i det hele tatt.For 4 år siden tenkte jeg asfaltere utenfor her. Snakket med 3 ulike firmaer. Alle virket interesserte og avtalte komme og ta befaring. Så aldri snurten til noen av dem ei heller hørte et eneste pip fra dem. Slo fra meg hele asfalteringen bare av oppgitthet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Slikt suger. Og det er i slike stunder jeg er glad jeg har kåken og nabolaget for meg selv, slik at jeg virkelig kan skru opp volumet og dundre gamle hits fra Tribe Records. For øyeblikket går det i "A Night at Spritney Mansion". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Forsvinner bare familien din utenlands i ukesvis flere ganger i året ellernoe? Du bor jo hjemme. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Mor og far tar et par-tre uker i Spania flere ganger i året, ja, men akkurat nå er de på jobb, mens jeg har fri. Vanligvis ville jeg sovet til halv elleve, men siden jeg i dag sto tidlig opp for å vente på elektrikeren - som fortsatt ikke har kommet, kunne jeg i stedet dundre musikk. Naboene som jobber er på jobb, de som ikke jobber er bortreist (ingen biler i gården, og ikke vært lys på noen dager), så da var det fritt frem å skru opp volumet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 er du ikke lei av å bo hjemme hos mamma og pappa? jeg dauer bare jeg er hjemme en stund 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jo, jeg er lei, men uten fast arbeid er det ikke mye jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jo, jeg er lei, men uten fast arbeid er det ikke mye jeg kan gjøre. Ikke mulig med Nav mens du jobber deltid i avisa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg