Licht Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Niesen din på fire år har åpenbart rad smak. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg vil ha slikt hår. Bare i en del mørkere toner. Hun der så ut som. Som. En bleket versjon av det jeg vil ha. =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg vil ha slikt hår. Bare i en del mørkere toner. Hun der så ut som. Som. En bleket versjon av det jeg vil ha. =D Bare uten de fordømte monroene.Jeg vil ha septum nåååå. xD Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg tror jeg holder på å bli hippie. Så ut av vinduet og oppdaget at det var sol og blå himmel og wtf, og i et halvt sekund eller så tenkte jeg "yay, vår". ... :| Hva er sammenhengen? Oo Da skulle du sett meg når jeg oppdaget at det rett og slett luktet vår for en 3-4 dager siden(jeg har en anelse om at jeg har en sær luktesans). Slo hendene sammen og ble dritglad.. Heldigvis var jeg alene.. tror jeg... Ok, hva skal man si til en venninne som lurer på om du er høy (høy som i stein/dopa) Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Ok, hva skal man si til en venninne som lurer på om du er høy (høy som i stein/dopa)Det er to løsninger.1) Ja, jeg er høy. 2) Nei, jeg er ikke høy. Keep it simple. It is rad. EVENING alle. Prøvde bassgitar og tromme idag, fyfaen så artig det var. Endret 5. april 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ok, hva skal man si til en venninne som lurer på om du er høy (høy som i stein/dopa) Nei? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ok, hva skal man si til en venninne som lurer på om du er høy (høy som i stein/dopa) Si noe driitfett no! Eller sannheten, men det er ikke driitfett (med mindre du faktisk er høy). Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 men herlighet, en lurer jo på hvor i alle dager det kom fra også da! Og hun nekter å si det også... "ej trur fingrane skreiv fortare enn haude" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Men egentlig så synes du det er litt kult at hun tror du er ruset. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 kult? Jeg synes det er hysterisk jeg Men jeg klør etter å få vite hvor det kom fra! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Våren er også grei - tett konsentrasjon av enkeltstående fridager, og akademisk nedtrapping over hele linjen. Personlig så ser jeg ikke på nedtrappingstid og eksamenstid som synonymer. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Våren er også grei - tett konsentrasjon av enkeltstående fridager, og akademisk nedtrapping over hele linjen. Personlig så ser jeg ikke på nedtrappingstid og eksamenstid som synonymer. Du har åpenbart aldri gått media på Årstad. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 kult? Jeg synes det er hysterisk jeg Men jeg klør etter å få vite hvor det kom fra! Bør det komme fra noe sted da? Hun mente det sikkert ikke så jævlig alvorlig. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Nå fikk jeg lyst til å legge ut hele samtalen her.. Men det blir litt for personlig... Glem det Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 hey. kva gjer dykk på?? eg har nettopp våre ute og gått tur med kopplomme mitt <3<3 faen så søt ass!! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Det er så trist. *tørke en tåre* Hva snakker vi om? oO Schnell: Gått tur med hvaforno? Endret 5. april 2008 av Nie Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Alle glemte det. For alltid. Glemt hva? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Alle glemte det. For alltid. Glemt hva? Flink gutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg