Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Et par smuler for full skjer her, og jeg prøver å hanskes med det uten å involvere tredjeparter. Enn der? Bra fredag?

Mye det samme :p

Har masse øl, så skal drikke meg drittings.

Har hatt en jævlig uke.

Så i dag skal alt glemmes :)

Skal? Er ikke det litt sent?

Med det sagt: Du har min fulle støtte: Noen dager krever mer enn andre, og fredager er spesielt utsatt.

Endret av HansiBanzi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et par smuler for full skjer her, og jeg prøver å hanskes med det uten å involvere tredjeparter. Enn der? Bra fredag?

Mye det samme :p

Har masse øl, så skal drikke meg drittings.

Har hatt en jævlig uke.

Så i dag skal alt glemmes :)

Nei, ingenting er så enkelt.... Men det er et jævla godt forsøk uansett!

Lenke til kommentar

For min del hjalp det mer enn det burde å få anerkjennelse av middelaldrende kvinner. Jeg håper du også finner glede i å drikke deg for full til å bry deg, jeg unner ingen å føle seg så verdiløs som jeg har følt meg i det siste.

Ingen fortjener å føle seg verdiløse.

Har slitt med det i snart 15år nå.

Men er blitt bedre etter eg startet å knaske antidepresiva da.

Lenke til kommentar

For min del hjalp det mer enn det burde å få anerkjennelse av middelaldrende kvinner. Jeg håper du også finner glede i å drikke deg for full til å bry deg, jeg unner ingen å føle seg så verdiløs som jeg har følt meg i det siste.

Hva kan jeg si. du ønsker trøst fra et noen som ikke kan gi det..... Shit.. jeg kan. men det er slitsomt ....Og det vil aldri skje.......

Endret av Ultra Verba
Lenke til kommentar

Jeg ønsker ikke trøst, men et faktisk forhold til en annen person. Med unntak av mine foreldre må jeg innrømme at jeg ikke har hatt det på flere år. Jeg sier det her kun for å bli fortrolig med mine egne tanker, ikke for medlidenhetens skyld.

Trøst fra fremmede er nok ikke mye til hjelp, men å se at jeg ikke er alene om å ha problemer gjør problemene enklere å hanskes med.

EDIT: Og det hjelper meg å innse at jeg faktisk må jobbe med sakene, i stedet for å tenke at "ting går seg til".

Endret av HansiBanzi
Lenke til kommentar

Jeg ønsker ikke trøst, men et faktisk forhold til en annen person. Med unntak av mine foreldre må jeg innrømme at jeg ikke har hatt det på flere år. Jeg sier det her kun for å bli fortrolig med mine egne tanker, ikke for medlidenhetens skyld.

Trøst fra fremmede er nok ikke mye til hjelp, men å se at jeg ikke er alene om å ha problemer gjør problemene enklere å hanskes med.

Du er ikke alene om å føle deg jævlig.

Skål for alkohol :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...