Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 skal ikke betale mer regninger på en stund nå kjenner jeg Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Lag et regnskap: Hvor mye du har Hvor mye du burde eks virksomheten Hvor mye du bruker Hvor mye du bruker som familie ser Så kan du altid holde styr på hvor mye du ev kan bruke Du kan også spare på en sparekonto, men ikke la foreldre osv se selvangivelse i såfall. PS: Hiv deg gjerne på skype, ikke noe liv her nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ja skal begynne med det tror jeg Kommer på skype soon Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 For oss uinnvidde, hva tjener du pengene på da? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Streaming. du vet, ungdommen i disse twitch tider Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Men jeg tviler på det er twitch det gjelder, er vel en annen straming tjeneste Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Det er den typen mora di ikke vil du skal se på. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 mamma spurte nettopp hvor jeg får så masse penger fra Kan du ikke bare fortelle sannheten ? Løgn kommer du ikke langt med. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Skjønner godt at ho ikke sier sannheten. Tviler på at det blir noen god stemning i huset da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 mamma spurte nettopp hvor jeg får så masse penger fra Kan du ikke bare fortelle sannheten ? Løgn kommer du ikke langt med. Kommer iallefall ikke langt med sannheten for å si det sånn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Flott aften. God musikk, og flotte mennesker. Møtte Vowels, Spleen, Extraterrestial / OnlyYou, Lycos, Skogslik, Fjellkriger, Anvlaibar og Sir Ustinov. Satser på å slenge med Skarstad til lista der i morgen, og McHansern og Cypheron en annen gang. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 (endret) protip: Kom i alle fall ikke med halvsannheter om at man driver med ulovlig slossing.... det er faktisk ikke mer enn halvt lovligl (( i beste fall) selv om alle parter er med på leken, spesielt ikke om man vinner...). Endret 18. oktober 2014 av HansiBanzi Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Et par smuler for full skjer her, og jeg prøver å hanskes med det uten å involvere tredjeparter. Enn der? Bra fredag? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Et par smuler for full skjer her, og jeg prøver å hanskes med det uten å involvere tredjeparter. Enn der? Bra fredag? Mye det samme Har masse øl, så skal drikke meg drittings. Har hatt en jævlig uke. Så i dag skal alt glemmes Lenke til kommentar
Papa Dupre Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Va skjera folkens? Hva med å skifte profilbilde ? Det er vel på høy tid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg