*F* Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Folkens, jeg trenger tips: Hva skal man finne på når ingen gidder å finne på noe og jeg bor på en liten plass? PS: Jeg har allerede drukket, så noe som involverer bilkjøring er utelukket. Jeg bor ikke på en så liten plass.Internett må være stedet Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 At forbrytere slipper ut etter at straffen er sonet er da bare tett og rimelig. Det ligger ingen spesifikk grunn til gjentakelsesfare for Lommemannen. Lurer på hva slags menneske en sånn kan være. Hadde ikke villet blitt satt fri engang jeg om jeg var han. Gå rundt blant andre etter å ha gjort sånt? Må vel være bedre å spa seg ned Han ville nok gjort lurt i å skifte identitet Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Folkens, jeg trenger tips: Hva skal man finne på når ingen gidder å finne på noe og jeg bor på en liten plass? PS: Jeg har allerede drukket, så noe som involverer bilkjøring er utelukket. Jeg bor ikke på en så liten plass.Internett må være stedet OK, da har jeg forslag til sted, men jeg føler meg ikke noe nærmere en løsning på problemet hva jeg skal finne på. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Drikke mer. Nei. Seriøst. Hva gjør en alene på internett en fredagskveld? Jeg foreslår forumkafeen, IM eller Netflix eller noe. Avhengig av hvor sosial du er. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 4chan og noe fin musikk Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 IM? Som i instant messaging? Høres slitsomt ut, mest fordi jeg ikke allerede har en fyldig kontakliste i noen slike programmer.Lener så langt mot å drikke mer, stikke på byen og dumme meg ut blant fremmede, stikke hjem og dumme meg ut blandt andre fremmede, denne gangen på internett. Deretter skal jeg sovne, eventuelt besvime, og våkne opp i morgen klokken 4 med tidenes fjerde verste hangover.Evelen!: Er ikke spesielt glad i musikk, så det utgår. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 4chan og noe fin musikk er det fortsatt over the top med CP, eller er det någenlunde trygt og gå der igjen? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Tja, litt CP her og der må du nok forvente. Men det er ikke veldig dominerende Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 forumkafeen er sterkt oppskrytt mike oldfield Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Tøys, strengt tatt er den undervurdert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 mamma spurte nettopp hvor jeg får så masse penger fra Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) mamma spurte nettopp hvor jeg får så masse penger fra Si du har vunnet i tipping eller noe. Edit: Nei det er ikke bra å lyve. Si det som det er. Endret 17. oktober 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 "Jeg vrenger meg selv på kamera på nattestid, vel" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 sa jeg fant mye i sparebørsen lol Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Du må nok være mere sneaky med pengebruk hvis du ikke vil at foreldrene dine skal lure siden du ikke jobber men går på skole. I verste fall begynner de å lure på om du er involvert i noe kriminellt Endret 17. oktober 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 men skulle betale regning når jeg satt i stua så tenkte jeg ikke på det Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Si at du var besøkende nr en million på en webside, så klikket du på linken og fikk tilsendt et stort pengebeløp Endret 17. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 skal bare bruke penger i smug fra nå av Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Løsning på problemet: ikke betal regninger i stua. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg