Delvis Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Den videoen den :rofl: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 *video* Hei Lyc, vel og bra det, men du vet hvilken 3 - 4 min lang "oppfølger" som nettopp kom ut? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hei Lyc, vel og bra det, men du vet hvilken 3 - 4 min lang "oppfølger" som nettopp kom ut? *video* Har du tatt for deg Sandu Ciorba i vær-sjur enda, eller kommer det i videodagboken ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Nei, det har jeg ikke. Og jeg har ingen videodagbok. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Det er talkshow!!!!!1111 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 "Talkshow", takk. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 nå slipper LOMMEMANNEN og POLITIMORDEREN ut fra fengselet dette har oldingene uten empati bestemt skremmende :realmad: :realmad: :realmad: Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Nei Men nå er jeg hjemme fikk pakke i posten wohi fortell om pakken Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 nå slipper LOMMEMANNEN og POLITIMORDEREN ut fra fengselet dette har oldingene uten empati bestemt skremmende :realmad: :realmad: :realmad: Hadde jeg visst at det var så korte straffer for ting hadde jeg kjørt på med mer kriminalitet. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 lita ford & kristian valen her Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 nå slipper LOMMEMANNEN og POLITIMORDEREN ut fra fengselet dette har oldingene uten empati bestemt skremmende :realmad: :realmad: :realmad: circa like uinteressant som skatteliste-nyheter om hva kjendiser tjener Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Den største avskrekkelsen for min del med fengsel her i Norge er at jeg sikkert ikke ville sluppet inn i USA, Canada eller Australia igjen. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 nå slipper LOMMEMANNEN og POLITIMORDEREN ut fra fengselet dette har oldingene uten empati bestemt skremmende :realmad: :realmad: :realmad: circa like uinteressant som skatteliste-nyheter om hva kjendiser tjener uenig, hva folket får i lønn (ufortjent eller fortjent) interesserer meg midt i ørene men at forvaringsdømte barnemisbrukere og politidrepere slipper ut sånn at de kan fortsette med hobbyene sine er skremmende :realmad: 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 dette har oldingene uten empati bestemt Du og jeg med andre ord, da jeg ikke kan se en annen grunn enn at det må ha vært et Stortingsflertall som en eller annen gang gikk inn for å lage en lovgivning rundt forvaring. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 dette har oldingene uten empati bestemt Du og jeg med andre ord, da jeg ikke kan se en annen grunn enn at det må ha vært et Stortingsflertall som en eller annen gang gikk inn for å lage en lovgivning rundt forvaring. nøh!! du vet det der med de 3 statsmaktene den regel-lagende (lovgivende), den regel-iverksettende (utøvende) den regel-kontrollerende (dømmende) den dømmende makten er nå gått på trynet (igjen) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Problemet med de tre statsmakter er at alle sammen jobber for folket. Dvs. du og jeg. Stortinget er lovgivende. Regjeringen ved Politiet er utøvende. Og dømmende makt er domstolene. Om du vil at dømmende makt skal få andre rammebetingelser, så må våre folkevalgte i Stortinget forandre Grunnloven, som igjen krever 2/3-flertall i Stortinget. Hvilket igjen betyr at du og jeg må stemme annerledes ved Stortingsvalg. (Om det ikke allerede er flertall i Stortinget for å forandre Grunnloven til fordel for strengere forvaringslovgivning). Endret 17. oktober 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Så små og søte dere er. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 At forbrytere slipper ut etter at straffen er sonet er da bare tett og rimelig. Det ligger ingen spesifikk grunn til gjentakelsesfare for Lommemannen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 At forbrytere slipper ut etter at straffen er sonet er da bare tett og rimelig. Det ligger ingen spesifikk grunn til gjentakelsesfare for Lommemannen. Lurer på hva slags menneske en sånn kan være. Hadde ikke villet blitt satt fri engang jeg om jeg var han. Gå rundt blant andre etter å ha gjort sånt? Må vel være bedre å spa seg ned Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Folkens, jeg trenger tips: Hva skal man finne på når ingen gidder å finne på noe og jeg bor på en liten plass? PS: Jeg har allerede drukket, så noe som involverer bilkjøring er utelukket. Jeg bor ikke på en så liten plass. Endret 17. oktober 2014 av HansiBanzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg