Deadringer Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Nå må du sitere riktig person da, fyllefrans! Hmm? edit: Jeg får ikke endret j-- i siteringen til Sviskeslikkern Endret 16. oktober 2014 av Deadringer Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Nå må du sitere riktig person da, fyllefrans! Hmm? edit: Jeg får ikke endret j-- i siteringen til Sviskeslikkern Det var Lida som skrev det, ikke meg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Nå må du sitere riktig person da, fyllefrans! Hmm? edit: Jeg får ikke endret j-- i siteringen til Sviskeslikkern Det var Lida som skrev det, ikke meg Jeg så det, men det er et ork å rette på. Jeg tror ida3 overlever. Du er fortsatt klar for 24. Jonas? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Krise (!). Nå er meningen med livet borte. T-t-tazerrrrrr Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Nå må du sitere riktig person da, fyllefrans! Hmm? edit: Jeg får ikke endret j-- i siteringen til Sviskeslikkern Det var Lida som skrev det, ikke meg Jeg så det, men det er et ork å rette på. Jeg tror ida3 overlever. Du er fortsatt klar for 24. Jonas? Ya. Veit ikke om jeg er med på konserten, men før og etter Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hei Jeg har lyst til å ta kontakt med en tidligere venn. Etter jeg flytta for 2 år siden, så har vi ikke pratet sammen. Har ikke akkurat lyst til å dukke random opp på døra, og spørre hva skjer. Foretrekker facebook, men vet ikke hvordan jeg skal starte samtalen. Den personen har ikke tatt kontakt med meg etter at jeg flyttet, så kanskje den personen ikke bryr seg om meg lenger? Vil gjøre et forsøk ihvertfall, men hvordan starte samtalen, kan ikke akkurat si hei, ossen står det til... Hei, lenge siden sist, ossen står det til... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ya. Veit ikke om jeg er med på konserten, men før og etter Awesome! Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Vil ha helg! Jah! Herregud som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg hadde bare et håndkle på størrelse med et frimerke. Innenlands. Bra man ikke blir våtere og våtere dess lengre man står i dusjen, for da hadde det ikke holdt. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg hadde bare et håndkle på størrelse med et frimerke. Innenlands. Bra man ikke blir våtere og våtere dess lengre man står i dusjen, for da hadde det ikke holdt. Jeg skjønner ikke helt.. ? Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Han hadde bare et bittelite håndkle tilgjengelig. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 At hvis man hadde vært som en svamp som trakk til seg mer og mer vann dess lenger man sto i dusjen, så hadde ikke håndklet klart å suge til seg alt, for jeg dusjet så lenge og håndklet var så lite. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Han hadde bare et bittelite håndkle tilgjengelig. Tåkelur har innovertiss om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Linda: Noen burde kontrollsjekke. Tar du på deg oppgaven? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 http://www.side3.no/historie/en-mann-kostet-dem-101-millioner-kroner/8477079.html Streik = serious business........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg