Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Facebook-feeden min er full av folk som klager på sne i Bærum, på Oppegård, i Oslo og rundt om på Østlandet.

Her i Nordland får vi ikke luksusen med snø, og kommer den varer den bare 2 dager. før vinden og regnet tar den vekk.

I want to murder you all.

Lenke til kommentar

Fiskeboller i hvitsaus med karri krydder :D

Fy fader det er godt!

Har du lagd det selv noen gang ?

Nei faktisk ikke når eg tenker meg om.

Det er ganske morsomt og lage det, spesielt med skikkelig major bacon.

men man må ha kvern eller kjøkkenmaskin.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

hva gjør man når man har vært syk i to skoletimer?? skal jeg si ifra om noe eller??? de to pluss tre timene imorgen er liksom de eneste jeg har på den skolen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

hva gjør man når man har vært syk i to skoletimer?? skal jeg si ifra om noe eller??? de to pluss tre timene imorgen er liksom de eneste jeg har på den skolen

Herregud da, skal du spre sykdommen din til resten av skolen ?

Si ifra. og ta deg fri.

Jeg har vondt i hodet((migrene tror jeg)) og sist jeg sjekket smitter det ikke

ps jeg var forresten ikke der idag lurte bare på om jeg skulle si ifra pms much??

Lenke til kommentar

Hei

Jeg har lyst til å ta kontakt med en tidligere venn. Etter jeg flytta for 2 år siden, så har vi ikke pratet sammen. Har ikke akkurat lyst til å dukke random opp på døra, og spørre hva skjer. Foretrekker facebook, men vet ikke hvordan jeg skal starte samtalen. Den personen har ikke tatt kontakt med meg etter at jeg flyttet, så kanskje den personen ikke bryr seg om meg lenger? Vil gjøre et forsøk ihvertfall, men hvordan starte samtalen, kan ikke akkurat si hei, ossen står det til...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...