Realzi Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Fiskeboller i hvitsaus med karri krydder Fy fader det er godt! Har du lagd det selv noen gang ? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Facebook-feeden min er full av folk som klager på sne i Bærum, på Oppegård, i Oslo og rundt om på Østlandet. Her i Nordland får vi ikke luksusen med snø, og kommer den varer den bare 2 dager. før vinden og regnet tar den vekk. I want to murder you all. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Fiskeboller i hvitsaus med karri krydder Fy fader det er godt! Har du lagd det selv noen gang ? Nei faktisk ikke når eg tenker meg om. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Fiskeboller i hvitsaus med karri krydder Fy fader det er godt! Har du lagd det selv noen gang ? Nei faktisk ikke når eg tenker meg om. Det er ganske morsomt og lage det, spesielt med skikkelig major bacon. men man må ha kvern eller kjøkkenmaskin. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hæ? Hva bruker du kverna til da? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hæ? Hva bruker du kverna til da? Fisken ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Kverner sausen såklart. Fiskeboller svømmer jo rundt i havet allerede, trenger ikke lage dem. Endret 16. oktober 2014 av Bytex 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 hva gjør man når man har vært syk i to skoletimer?? skal jeg si ifra om noe eller??? de to pluss tre timene imorgen er liksom de eneste jeg har på den skolen Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hæ? Hva bruker du kverna til da? Fisken ? Ah, sånn ja, du mente hjemmelagde fiskeboller ja. Sånn sett. Lager du den grove eller fine da? Kverner sausen såklart. Fiskeboller svømmer jo rundt i havet allerede, trenger ikke lage dem. Haha, du er så morsom du. Alle vet jo at fiskeboller vokser på trær. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 hva gjør man når man har vært syk i to skoletimer?? skal jeg si ifra om noe eller??? de to pluss tre timene imorgen er liksom de eneste jeg har på den skolen Herregud da, skal du spre sykdommen din til resten av skolen ? Si ifra. og ta deg fri. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 hva gjør man når man har vært syk i to skoletimer?? skal jeg si ifra om noe eller??? de to pluss tre timene imorgen er liksom de eneste jeg har på den skolen Herregud da, skal du spre sykdommen din til resten av skolen ? Si ifra. og ta deg fri. Jeg har vondt i hodet((migrene tror jeg)) og sist jeg sjekket smitter det ikke ps jeg var forresten ikke der idag lurte bare på om jeg skulle si ifra pms much?? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Om du ikke møter opp burde du nok si i fra ja. Så får du nesten vurdere selv om læringsgevinsten er verd å gå syk på skolen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 tror det går bra å være hjemme as filosoferer bare så mye at alle blir deprimerte og mister meningen med livet Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 umulig å forstå noe hvis man bare kommer rett inn på dette forumet...haha Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hva er egentlig meningen med livet dette Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 tror det går bra å være hjemme as filosoferer bare så mye at alle blir deprimerte og mister meningen med livet Jeg blir så utrolig godt humør bare jeg ser brukernavnet ditt dukke opp, jeg. Definitivt meningen med livet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Og JS er i grunnen ikke spesielt, eh, la oss bare si det slik at du ikke vil se ballene hans. De er et argument for amputering. Nå må du sitere riktig person da, fyllefrans! Endret 16. oktober 2014 av j-- Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg føler at dere vil at jeg skal kronisk gå rundt med bilder i hodet av ballene til JS, Jonas. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Som svisker med hår... 1 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hei Jeg har lyst til å ta kontakt med en tidligere venn. Etter jeg flytta for 2 år siden, så har vi ikke pratet sammen. Har ikke akkurat lyst til å dukke random opp på døra, og spørre hva skjer. Foretrekker facebook, men vet ikke hvordan jeg skal starte samtalen. Den personen har ikke tatt kontakt med meg etter at jeg flyttet, så kanskje den personen ikke bryr seg om meg lenger? Vil gjøre et forsøk ihvertfall, men hvordan starte samtalen, kan ikke akkurat si hei, ossen står det til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg