Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo, jeg har, etter en lang og morsom nynorsk-skrivende periode, gått tilbake til bokmålen. Det har vært utrolig lærerikt å skrive nynorsk, og jeg syns det har vært veldig gøy òg. Nå har jeg bestemt meg for å vende tilbake til mitt opprinnelige skriftspråk, bokmål. Det er deilig å skrive som mitt gamle jeg igjen, men sier ikke at det ikke har vært deilig å skrive nynorsk. Kanskje jeg legger om tilbake til nynorsk igjen, en gang i framtiden.

 

Hva gjør dere med?

 

Skuffa :(

Kanskje jeg også skal legge om til nynorsk?

Høyrest bra ut ;)

Lenke til kommentar
Kanskje jeg skal begynne å skrive nynorsk? : D

 

Du skriver i alle fall korrekt nok til å bruke nynorsk.

 

Den dagen jeg legger om til nynorsk gir jeg hvem som helst retten til å skyte meg.

 

Jeg sier dette for ofte: Jeg elsker deg. :love:

 

Yey, snart fotballkamp nå.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Hallo, jeg har, etter en lang og morsom nynorsk-skrivende periode, gått tilbake til bokmålen. Det har vært utrolig lærerikt å skrive nynorsk, og jeg syns det har vært veldig gøy òg. Nå har jeg bestemt meg for å vende tilbake til mitt opprinnelige skriftspråk, bokmål. Det er deilig å skrive som mitt gamle jeg igjen, men sier ikke at det ikke har vært deilig å skrive nynorsk. Kanskje jeg legger om tilbake til nynorsk igjen, en gang i framtiden.

 

Hva gjør dere med?

 

Skuffa :(

Jeg tenkte jeg kom til å skuffe noen, men jeg følte at nå var det på tide å legge om tilbake til bokmål igjen. Som allerede skrevet elsker jeg språket og det var kjempegøy å skrive det.

Lenke til kommentar
Ser ikke helt sammenhengen mellom hippie og "yay, vår" egentlig nei..alle liker jo vår/sommer.

Selv innbarka heavyrockere gjør det, innerst inne.

 

Jeg liker sommeren, men ikke i kraft av at det er årstiden "sommer". Derimot fordi det gjennom hele min skolegang har vært en passelig stor ferie akkurat der. Egentlig skal det også regne mindre om våren/sommeren (noe som i og for seg er et sterkt argument for å like den halvdelen av året), men den regelen gjelder ikke Bergen, så det angår meg liksom ikke.

 

Våren er også grei - tett konsentrasjon av enkeltstående fridager, og akademisk nedtrapping over hele linjen.

Lenke til kommentar

Er passe lei av å måtte av og på med vinterjakke når man skal ut eller på jobb, eller ut i røykepauser på jobb. Og ikke minst på uteplasser eller konserter der man ikke har noensteder å gjøre av jakka.

 

Men jeg takler knapt temperaturer over 20 grader.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...