Skjeggape Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Najs, null hull og alt sånt. Ble bedt om å vurdere å få trekt ut 2 visdomstenner da. Jaja, bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Vet ikke om jeg skal le hysterisk eller grine. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Nå angrer jeg på at jeg leste denne siden i DNFK. Takk. Matlyst, gone. Hva? Går jo ikke ann å miste lysten på fiskeboller bare fordi noen på et forum har glemt å gå til Specsavers. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Nå fikk jeg lyst se alle Columbo episodene pånytt igjen. Er forresten de på nettflix? du finner dem på youtube her Terrific Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Nå angrer jeg på at jeg leste denne siden i DNFK. Takk. Matlyst, gone. Hva? Går jo ikke ann å miste lysten på fiskeboller bare fordi noen på et forum har glemt å gå til Specsavers. Jeg hater fiskeboller, jo. Og JS er i grunnen ikke spesielt, eh, la oss bare si det slik at du ikke vil se ballene hans. Hm, lurer på hvordan dette uhellet skjedde. Hvordan er det mulig. Endret 15. oktober 2014 av Diabólico Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 umulig å forstå noe hvis man bare kommer rett inn på dette forumet...haha Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Fiskeboller i hvitsaus med karri krydder Fy fader det er godt! 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Prøver å komme på en hovedaktivitet i gym for en 7. klasse. Tips? Fotball, innebandy, volleyball. Ellers så er vel stikkball og/eller langball den store barneskole-sporten Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Fiskeboller i hvitsaus med karri krydder Fy fader det er godt! ja nam! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Til dere som husker snakket jeg satt igang rundt å utsette en oppkjøring for en nynorsk-stil: Nå løste deg slik at jeg kan ta stilen imorgen alikevell så kunne jeg fint ta lappen idag, og det gikk veien 2 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Fiskeboller i hvitsaus med karri krydder Fy fader det er godt! Du vet hvordan det skal være! Jeg hater fiskeboller, jo. Det vet tydeligvis ikke du. Neida, tuller så klart. Men kan ikke helt godta at noen ikke liker Fiskeboller i hvit saus før de har smakt den min mor lager. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 En glad Bård Hoksrud = en glad meg! Hoksrud trivia: Hvor i Oslo spiser Bård Hoksrud og Ulf Leirstein lunsj hver dag? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 En glad Bård Hoksrud = en glad meg!Hoksrud trivia: Hvor i Oslo spiser Bård Hoksrud og Ulf Leirstein lunsj hver dag? Hoksrud tror jeg spiser lunsj mer enn ett sted. Hver dag. 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Speedmasturbering. Sender dem ut på fjellklatring uten sikring. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Men jeg kjenner ikke din mor, Rider. Masterchef? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Hehe, hvem vet. Hun kunne nok lært både Helstrøm, Ramsey og alle de der et par ting om matlaging. 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 En glad Bård Hoksrud = en glad meg!Hoksrud trivia: Hvor i Oslo spiser Bård Hoksrud og Ulf Leirstein lunsj hver dag? Hoksrud tror jeg spiser lunsj mer enn ett sted. Hver dag. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Det kan jeg tenke meg. Hvem bodde han hos? Deg, J eller Pai? What. Han bodde da hos "Pai". Kan ikke huske alle detaljer, heller. Vet ikke om jeg skal le hysterisk eller grine. Jeg ler hysterisk. Endret 15. oktober 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Hater sjømat.......Haribo dukatos derimot , fy faen hvor godt det er !!! Endret 16. oktober 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg