Datasmurf Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Han er ikke mye rå. Det er generelt få rå politikere, de jeg kommer på i farten fra de siste åra er Sponheim for å omtale seg selv i tredje person, og Hallgeir Langeland på et generelt basis. e: Og Jan Simonsen + papegøye (var det det var?) for å bo på sofaen hos forumfolk. Endret 15. oktober 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Hoksrud er best, ingen protest. Den som står i mot, er en mega-idiot som spiser gulerot. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Er det ikke den berømte høyblokka bak dem? Da er ikke det blidet vel akkurat up to date Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Han er ikke mye rå. Det er generelt få rå politikere, de jeg kommer på i farten fra de siste åra er Sponheim for å omtale seg selv i tredje person, og Hallgeir Langeland på et generelt basis. e: Og Jan Simonsen + papegøye (var det det var?) for å bo på sofaen hos forumfolk. Den papegøyen hadde en sigarett i nebbet, forresten. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 e: Og Jan Simonsen + papegøye (var det det var?) for å bo på sofaen hos forumfolk. Jeg så ballene hans. Det var jævlig uheldig. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Det kan jeg tenke meg. Hvem bodde han hos? Deg, J eller Pai? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 e: Og Jan Simonsen + papegøye (var det det var?) for å bo på sofaen hos forumfolk. Jeg så ballene hans. Det var jævlig uheldig."Uheldig", ja. Klart det. 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 e: Og Jan Simonsen + papegøye (var det det var?) for å bo på sofaen hos forumfolk. Jeg så ballene hans. Det var jævlig uheldig."Uheldig", ja. Klart det.Det finnes ikke nok plusser i universet. 2 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Det kan jeg tenke meg. Hvem bodde han hos? Deg, J eller Pai? What. Han bodde da hos "Pai". Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 e: Og Jan Simonsen + papegøye (var det det var?) for å bo på sofaen hos forumfolk.Jeg så ballene hans. Det var jævlig uheldig."Uheldig", ja. Klart det.Det finnes ikke nok plusser i universet. Jeg har ikke spist fiskeboller siden. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Jeg har ikke spist fiskeboller siden. I motsetning til den dagen? To saftige små fiskeboller? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Jeg har ikke spist fiskeboller siden. I motsetning til den dagen? To saftige små fiskeboller? Om noe var de svære og tørre, med grisebust på. Rett og slett et dinglende mareritt. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Prøver å komme på en hovedaktivitet i gym for en 7. klasse. Tips? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Nå angrer jeg på at jeg leste denne siden i DNFK. Takk. Matlyst, gone. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Prøver å komme på en hovedaktivitet i gym for en 7. klasse. Tips? Speedmasturbering. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 trampoline og tjukkasmatte, sjølvsagt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Ida: Som Dundersalt med lange stive hår på. Svarte. Fettete. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg