Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Ond tannlege ja :D

"nynner på barnesanger"

One , two , Freddys coming for you........

"Men bak dørene skjer det mer enn man skulle tro"

Velkommen te bygda......bygda der ALLE kjenner ALLE !

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Anbefaler å si at dere er redde til tannlegen

Jeg fikk en egen time bare for å snakke om frykten min så sa de hva de skulle gjøre osv haha, så når jeg skulle ta bedøvelsesprøyte holdt ei dame meg i hånden hver gang :( :( så spurte de hele tiden om det gikk bra og at eg kunne si ifra om jeg ville ha pause

Lenke til kommentar

Jeg fikk en egen time bare for å snakke om frykten min så sa de hva de skulle gjøre osv haha, så når jeg skulle ta bedøvelsesprøyte holdt ei dame meg i hånden hver gang :( :( så spurte de hele tiden om det gikk bra og at eg kunne si ifra om jeg ville ha pause

Det har jeg også gjort :) Det hjalp meg veldig!

Lenke til kommentar

Eller bare ta masse valium.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Om man tar valium føler jeg ikke at jeg overvant frykten på en måte. Jeg synes det hjalp mye når de visste om at jeg var redd, og ga meg mer kontroll

Lenke til kommentar

Når du sier det, så kjenner jeg meg også litt trett. Kom etter at jeg gikk ut. Er 1 varmegrad her. Litt vel kjølig for min smak, men det kan være fordi jeg vandret ut i Jabb-Sjur-habbiten, og den varmer ikke særlig.

Så for meg at du hadde en frakk som det her til høst/vinter:

detective+columbo+the+invisible+agent+wo

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

holdt faktisk nettopp på å koke læreren levende:S eg satt her så fredelig ved siden av ovnen med skjerf og alt på så plutselig spør han om jeg er bekvem med temperaturen elns jeg bare ja he he så ser jeg han holder på å renne vekk :( så sitter jeg her iskald på både hendene og føttene

Stakkars tror jeg må begynne å kle meg mer før jeg utrydder alle rundt meg :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...