Rider of Reason Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jaha? Og hvor har det dratt hen da? Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg vurderer å kjøpe minecraft til ps4 til lillesøster. Jeg vurderer å kjøpe det fra England fordi det koster veldig mye mindre der, kommer det til å funke på hennes ps4? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jaha? Og hvor har det dratt hen da? Det har forflyttet seg så langt vestover at jeg endte opp på østlandet. Rettere sagt. Jeg bor og jobber på Østlandet. Hver gang jeg er på Vestlandet, går både humøret og livsgleden noen hakk opp. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Lufta er mye friskere her på vestkysten enn på østlandet. Men stort sett er jeg lei steinrøysa og alle halvtullingene her vest. Ikke at jeg er noe bedre selv da på en måte, men Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Hvis jeg tar buss føler jeg meg som underklasseDet er trolig fordi du har et mindreverdighetskompleks. Vi lever dessverre i en tid der sammenhengen mellom klasse og transportmiddel er rimelig vag. Så hvorfor snakker vi om førerkortklasse? Personbil - klasse B Buss - klasse D Sammenhengen er vel ganske åpenbar, buss er dårligere. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Det er ålreit når 4G nettet på telefonen er omtrent seks ganger raskere enn WIFI. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Til tannlegen i morra.. fy fader jeg hater å gå til tannlegen.. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Du er ikke alene. Tror jeg har ett hull også faktisk. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg er ikke redd for tannleger.. Men jeg er uvanlig redd for mørket.. 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Lystgass? Har tannlegeskrekk selv. Prøvde lystgass, og det gjorde alt mye enklere. Dog, det føltes absurd å nesten bryte ut i latter i en slik situasjon. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Da må den kommende mørketiden være ekstra tung for deg. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Da må den kommende mørketiden være ekstra tung for deg. Funfact: Når jeg er ute å går på vinterskveldene, lukker jeg øynene og nynner på barnesanger.. Eneste som funker. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 En kompis var så mørkeredd når han jobbet på låven at han bare brølte ut. "KOM OG TA MEG FOR FAEN!" Ingenting skjedde, så han jobbet videre. 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Lystgass? Har tannlegeskrekk selv. Prøvde lystgass, og det gjorde alt mye enklere. Dog, det føltes absurd å nesten bryte ut i latter i en slik situasjon. Ja, tannlegen min har lystgass klart for meg, i fall det ikke hjelper med sobrilen jeg propper i meg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Er blitt bare mer og mer glad i mørket jeg. Har ikke lys på her inne heller. Eneste som lyser er skjermen, og tastaturet når jeg taster. hater å ha opplyst i rommet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 (endret) Du sparer penger på strøm til lys da Delvis. Funfact: Når jeg er ute å går på vinterskveldene, lukker jeg øynene og nynner på barnesanger.. Eneste som funker. Hahaha, sjarmerende funfact, men hvordan ser du hvor du går hvis du lukker øynene? Endret 14. oktober 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Lystgass? Har tannlegeskrekk selv. Prøvde lystgass, og det gjorde alt mye enklere. Dog, det føltes absurd å nesten bryte ut i latter i en slik situasjon. Ja, tannlegen min har lystgass klart for meg, i fall det ikke hjelper med sobrilen jeg propper i meg. Jeg kunne ikke brukt Sobril mot tannlegeskrekk. Det hadde hatt null virkning. Du er heldig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Ja, jeg er det. Siden lystgass ville kostet meg enda mer, og jeg har brukt nok på tannlegen. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg er ikke redd for tannleger.. Men jeg er uvanlig redd for mørket..Det kan bli veldig mørkt nedi hull, da. 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Datasjur: Jøss, jeg fikk det gratis. Kommer vel helt an på hvor og hvem man går til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg