Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme her... ugh. Har så vondt i hodet at bare det å reise meg er klin umulig.

Nei, ikke fyllesyk.

Er det sånn at jenter har lettere for å få vondt i hodet ?

Det er hvertfall min erfaring

ja når du vil leke 6 med dem

(ps, dette har jeg aldri opplevd pga)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Espen Eckbo : "I'm in love in a 12 yr old woman" ;)

http://www.side2.no/aktuelt/dette-fant-arve-juritzen-i-butikken/8496974.html

"Grisen står å hyler , det ha-dde oxo du gjort , hvis du var ein gris".......er ikke verre enn å servere en hel gris på julaften f.eks.

"Bjørnar" i farta :

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/utrolige-historier/innbruddsbjoern-paa-matraid/a/23314771/

;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Når jeg ser postene dine tenker jeg på en passasje fra Bram Stoker's Dracula.

"Had I even the secret of one such mind, did I hold the key to the fancy of even one lunatic, I might advance my own branch of science to a pitch compared with which Burdon-Sanderson's physiology or Ferrier's brain knowledge would be as nothing. If only there were a sufficient cause! I must not think too much of this, or I may be tempted. A good cause might turn the scale with me, for may not I too be of an exceptional brain, congenitally?"

-Dr Seward

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg var noen cm fra å rygge inn i en bil på parkeringsplassen idag :( merket det ikke før etterpå at jeg var noen cm i fra. Ble så redd at jeg kjørte, men så snuddr jeg for å se om jeg hadde vært borti haha:((

Lenke til kommentar

Hah, det minte meg på noe fra gamledager..jeg hadde en vikarjobb for en musikk/tv-forretning, og måtte da bruke firmabilen til å kjøre rundt. Dette var på vinteren, i den verste holke-perioden. Og parkeringen til bilen var i en bratt nedoverbakke.

Og det var et MC-klubb lokale i bunnen av bakken..noen som kan tenke seg hva som skjedde?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...