*F* Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Jeg har cocacola t-skjorte på Gief! Endret 12. oktober 2014 av Evelen! 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har cocacola t-skjorte på Gief! Kult! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Kjløpt i en Cocacolabutikk i Las Vegas faktisk Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Angrer på at jeg ikke kjøpte noe Coca-Cola stuff når jeg var i USA... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Du får sikkert kjøpt en hel outfit der..cola-joggesko, cola-caps, cola-skjorte, cola-bukse. Tenk så mye damer du hadde dradd! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ingenting drar damer som cocacolaeffekter 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Og hvis du i tillegg gjør fete triks med en coca-cola jojo...da eksploderer du av kulhet og damene bare kaster musa etter deg. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Og hvis du i tillegg gjør fete triks med en coca-cola jojo...da eksploderer du av kulhet og damene bare kaster musa etter deg. Confirmed. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hvordan går det med denne chatten, Linda? *mas, mas* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ingenting drar damer som cocacolaeffekter Jo. Passe doser cognac. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hva er den værste drikken dere har drukket? (Med alkohol).Jeg drakk en gang av en Cola-flaske som sto i kjøleskapet mitt dagen derpå. Viste seg at det var cognac. Spydde hele veien til doen. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Unnskyld for å avbryte men jeg har et dilemma dere smarte sosiale sjeler kanskje kan hjelpe meg litt med Det har seg slik at jeg har fått oppkjøring på bil førstkommende onsdag. Samme dag skal vi ha den første av to nynorsk-stiler i år på skolen og lærer sier at om man går glipp av den er sjansen stor for å ikke bestå faget. Jeg kan heller ikke gjøre stilen i ettertid av fare for juks. Bør jeg få utsatt oppkjøringa for prøva? Da må jeg sikkert vente i ukesvis på ny oppkjøring. Jeg takker alle som kan gi meg noen råd i denne situasjonen! Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ikke noen muligheter for å kunne utsette prøven da? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Si til lærern din at h*n skal være litt profesjonell og få huet ut av rævva. Makan. De har faen meg den beste jobben i verden når det gjelder timer (ferier osv), og klarer ikke bende litt på sin egen tid. Jeg tok tentamen 4 timer senere enn de andre i klassen. Lærern satt gjerne igjenn sammen med meg. Men jeg var jo englebarnet hans da.. Endret 12. oktober 2014 av KinderLinda 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Si til lærern din at h*n skal være litt profesjonell og få huet ut av rævva. Makan. De har faen meg den beste jobben i verden når det gjelder timer (ferier osv), og klarer ikke bende litt på sin egen tid. Jeg tok tentamen 4 timer senere enn de andre i klassen. Lærern satt gjerne igjenn sammen med meg. Men jeg var jo englebarnet hans da.. Liker tankegangen din Det føles jo på hodet å utsette friheten min i opptil flere uker fordi en lærer vil ha det på sin måte Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Men du har vel vært klar over når du skulle ha denne prøven en god stund? Jeg tenker at du kanskje burde visst når du skulle ha prøven og sagt ifra den dagen kjørelæreren din ordnet oppkjøring. Hvis ikke så er det ikke verdens undergang å vente ett par-tre uker med oppkjøringa. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Gi meg telefonnummeret til lærern din. "I will give her an offer (s)he can't refuse." Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg har vist om oppkjøringen i 10-12 dager ja, men først nå for 10min siden så jeg at det var nynorsk-stil. Jeg har ikke store forhåpinger for nynorsk uansett, bare jeg består så. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Da kan du jo bare gi faen i den prøven og jobbe litt ekstra med nynorsken resten av semesteret. Da jeg tok lappen slapp jeg heldigvis å tenke på sånt, da det var midt i sommerferien. Hadde det ikke vært for at jeg fylte 18 på en søndag ville jeg fått den på dagen, men jeg måtte fint vente til mandag før jeg kunne putre rundt i bilen min mutters alene. Det er faktisk en veldig rar følelse å kjøre for første gang alene. Man føler nesten man gjør noe ulovlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg