Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unnskyld for å avbryte men jeg har et dilemma dere smarte sosiale sjeler kanskje kan hjelpe meg litt med :) Det har seg slik at jeg har fått oppkjøring på bil førstkommende onsdag. Samme dag skal vi ha den første av to nynorsk-stiler i år på skolen og lærer sier at om man går glipp av den er sjansen stor for å ikke bestå faget. Jeg kan heller ikke gjøre stilen i ettertid av fare for juks. Bør jeg få utsatt oppkjøringa for prøva? Da må jeg sikkert vente i ukesvis på ny oppkjøring.

Jeg takker alle som kan gi meg noen råd i denne situasjonen!

Lenke til kommentar

Si til lærern din at h*n skal være litt profesjonell og få huet ut av rævva. Makan. De har faen meg den beste jobben i verden når det gjelder timer (ferier osv), og klarer ikke bende litt på sin egen tid. Jeg tok tentamen 4 timer senere enn de andre i klassen. Lærern satt gjerne igjenn sammen med meg. Men jeg var jo englebarnet hans da..

Endret av KinderLinda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Si til lærern din at h*n skal være litt profesjonell og få huet ut av rævva. Makan. De har faen meg den beste jobben i verden når det gjelder timer (ferier osv), og klarer ikke bende litt på sin egen tid. Jeg tok tentamen 4 timer senere enn de andre i klassen. Lærern satt gjerne igjenn sammen med meg. Men jeg var jo englebarnet hans da..

Liker tankegangen din :wee: Det føles jo på hodet å utsette friheten min i opptil flere uker fordi en lærer vil ha det på sin måte

Lenke til kommentar

Men du har vel vært klar over når du skulle ha denne prøven en god stund? Jeg tenker at du kanskje burde visst når du skulle ha prøven og sagt ifra den dagen kjørelæreren din ordnet oppkjøring. Hvis ikke så er det ikke verdens undergang å vente ett par-tre uker med oppkjøringa. :)

Lenke til kommentar

Da kan du jo bare gi faen i den prøven og jobbe litt ekstra med nynorsken resten av semesteret. Da jeg tok lappen slapp jeg heldigvis å tenke på sånt, da det var midt i sommerferien. Hadde det ikke vært for at jeg fylte 18 på en søndag ville jeg fått den på dagen, men jeg måtte fint vente til mandag før jeg kunne putre rundt i bilen min mutters alene. :)

Det er faktisk en veldig rar følelse å kjøre for første gang alene. Man føler nesten man gjør noe ulovlig. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...