Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vel, jeg har alltid sagt at jeg ville være villig til å betale for gode tjenester for film og musikk.

Spotify dekker mine behov, så laster ikke ned musikk lengre, men filmer laster jeg ned.

Hadde bare strømmingstjenestene vært like bra som Popcorn Time så ville jeg betalt for det. Lastet det akkurat ned, og virker jo ganske bra. Skulle bare vært mulig å sortert bedre også, så hadde jeg vært happy.

Og mulighet for å pause buffring nå som jeg sitter på drittnett og vil spille litt sånn 1/4 inn i filmen og den ikke er bufret ferdig.

Hva skjedde med Voddler? Det som skulle være Spotify for film eller hva søren. Husker jeg var i betaen en gang i tiden.

Ikke noe i HD omtrent og dårlig utvalg, som alt annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje jeg dropper downloads av serier nå ihvertfall med popcorn time.

Like ulovlig som downloads, men mye bedre enn strømmingstjenestene du betaler for.

Skulle bare kunne sortert etter utgivelsesår og "latest" rangert etter dato på utgivelsen.

Samme med serier, nyeste episoder.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Frost var overvurdert synes eg.

Var langt ifra så bra som folk sa til meg.

Ødelagt av for høye forventninger kanskje.

Hva gjør dere på denne vakre søndagen? Jeg jobber :wallbash:

Slapper av og nyter det fantastike været!

Det vil si det lille eg ser ut kjeller vinduet mitt. :p

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvor telefonen min har tatt vegen. Har alle kortene mine da. Godt jobba å komme seg hjem i går natt egentlig.

Da du skulle hatt "Find my iPhone". Min ble stjelt en gang. Sporet den til et hus. Den lå i bilen, og ingen var hjemme. Bilen var heller ikke låst, så jeg bare tok den. De var faen meg heldige med at de ikke var hjemme!

EDIT: Helvettes polakker.

Endret av KinderLinda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Jeg skulle ikke ha drukket så mye cognac. Jeg har også kjørt taxi med hele to sjåfører i natt. Jeg våknet i senga mi da. Mission accomplished.

Lenke til kommentar

Jeg mistet sykkelen min som jeg brukte til og fra skolen hver dag. Var 3-4 km hver vei.

Så plutselig sto den bare parkert utenfor Elkjøp en dag vi kjørte forbi. Jeg bare sjekket at det var min (merker på styret etc) og tok den med meg.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg skulle ikke ha drukket så mye cognac. Jeg har også kjørt taxi med hele to sjåfører i natt. Jeg våknet i senga mi da. Mission accomplished.

Good work! :thumbup:

FYFAEN JEG SA DET! SYKEPLEIEREN SOM BEHANDLET EBOLAFITTA ER SMITTET! DREP DE FOR DFEAUJNKMLGEØ

Det er over. Vi er ferdige.

Jeg er helt enig med deg. Hva faen tenker de på. Skulle bare latt ho være nede i Afrika når ho var så dum å reiste ned der. :realmad:

Lenke til kommentar

FYFAEN JEG SA DET! SYKEPLEIEREN SOM BEHANDLET EBOLAFITTA ER SMITTET! DREP DE FOR DFEAUJNKMLGEØ

Det er over. Vi er ferdige.

Vi er så stålsikre på at bare vi bringer dem hjem blir alt bedre..men så viser det seg gang på gang at fasilitetene i f.eks. Spania var helt elendige, sykepleierne hadde ikke opplæring i bruk av utstyr, og draktene passet ikke hver enkelt pleier engang.

Og smittede surrer rundt i flere dager uten å vite at de er smitta engang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...