Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettkjæreste er en grei ting, om man er en hormonfylt tenåring. Da jabber man utelukkende over nettet og er "så forelska", mens man legger planer for alt man skal gjøre når man endelig møtes. Kan gjerne involvere en stor del cybering, samt telefonsex når man har drukket seg til mots på gammel øl og gjæret vin.

Hadde du mange nettkjærester som ung ?

Mange og mange. Det var da noen, men bare ei som var skikkelig seriøs og en faktisk dame. Jeg har hatt min del "overraskelser", for å si det slik. Heldigvis har det bare vært én gang at den personen jeg møtte var en mann, men så igjen, litt synd, for jeg hadde også utgitt meg for å være dame over en lengre periode. Ah, å være 11 år igjen. Fikk oss i det minste en god latter. Er vel ikke særlig lysten på å utlevere mitt liv som "internett-Don Juan" akkurat. Kan ødelegge imaget mitt av en mislykket Casanova.

Husker dem om grisene i fjøset. Åsså feis norsken åsså sprang grisene elns.

Var ikke det opprinnelig en Bell(e)mann-vits?

Hva har dere gjort for å fornærme Tor da?

Det er vel ikke menneskene som har fornærmet Tor, akkurat. Det er vel heller stor jotneaktivitet i Utgard. Eller kanskje de prøver å innta Midgard.

Lenke til kommentar

Så Frost i dag. Sååå nydelig :cry:

Neeeeei!!!

Du aner ikke for et helvete det er her i Bodø på vinteren!

Satan jeg hater Nord norge!

Plutselig i natt ble det den frosten, kan det ikke være nå naturlig balanse her, 1 dag er det bade vær og andre er det frost på penisen !

Hvorfor skal det være så inmari komplisert ! gahh!. kill everyone!

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Finnes sikkert et solsystem med en planet som har sol på samme område hele året.. Kanskje vurdere å flytte dit :)

Jeg vedder 1 million kroner på at du lever utenfor Nordland.

(Intense stare)

Wanna fight boy?

Jeg har 9 advarselspoeng for hver forum medlem jeg har drept.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Finnes sikkert et solsystem med en planet som har sol på samme område hele året.. Kanskje vurdere å flytte dit :)

Jeg vedder 1 million kroner på at du lever utenfor Nordland.

(Intense stare)

Wanna fight boy?

Jeg har 9 advarselspoeng for hver forum medlem jeg har drept.

Tenkte ikke på at det holder å dra ned til ekvator..

Jeg vedder 2 millioner på at jeg ikke bor i Nordland. Hah! Du skylder meg 1 mill!

Lenke til kommentar

Vel, jeg har alltid sagt at jeg ville være villig til å betale for gode tjenester for film og musikk.

Spotify dekker mine behov, så laster ikke ned musikk lengre, men filmer laster jeg ned.

Hadde bare strømmingstjenestene vært like bra som Popcorn Time så ville jeg betalt for det. Lastet det akkurat ned, og virker jo ganske bra. Skulle bare vært mulig å sortert bedre også, så hadde jeg vært happy.

Og mulighet for å pause buffring nå som jeg sitter på drittnett og vil spille litt sånn 1/4 inn i filmen og den ikke er bufret ferdig.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Vel, jeg har alltid sagt at jeg ville være villig til å betale for gode tjenester for film og musikk.

Spotify dekker mine behov, så laster ikke ned musikk lengre, men filmer laster jeg ned.

Hadde bare strømmingstjenestene vært like bra som Popcorn Time så ville jeg betalt for det. Lastet det akkurat ned, og virker jo ganske bra. Skulle bare vært mulig å sortert bedre også, så hadde jeg vært happy.

Og mulighet for å pause buffring nå som jeg sitter på drittnett og vil spille litt sånn 1/4 inn i filmen og den ikke er bufret ferdig.

Hva skjedde med Voddler? Det som skulle være Spotify for film eller hva søren. Husker jeg var i betaen en gang i tiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...