Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror faktisk ikke det er et krav. Jeg tror det er prosenten det går på, litt som hvordan de avgjør aldersgrenser. Men en ekte hetvin vil jo være port eller madeira eller whatever.

Ja, nettopp. Marsala og andre fortified faller vel også kanskje inn i denne kategorien.

Trivelig nok, import-messig teller øl som øl, uavhengig av prosent, på fortolling. Fordi definisjoner.

Lenke til kommentar

Congrats med leilighet og voksenliv! Jeg går nedover og bakover. Fra å være etablert supervoksen til skilt drittunge!

Å herregud, så trist å høre! :/ (Med mindre det er den beste løsningen og ønskelig, i så fall, Go U!). Håper at alt går bra med deg og lisjejenta, da.

Det er den beste løsningen, men vi har jo to barn sammen så kult vil det aldri bli.

Lenke til kommentar

Den eldste har vell akk. begynt på skole da eller?

Stemmer det :)

Så koselig da! Hvilken alder er den vanskeligste/mest krevende egentlig? Mange vil jo si at det er de første årene, fordi du ikke får sove så mye pga gråting osv. spesielt som "alene" mor. Men i den alderen vet du vertfall hvor du har de :D Mamma sa jeg ble vanskelig idet jeg lærte å gå, fordi jeg aldri satt i ro og skulle alltid løpe og falle inn i møbler og slå meg.

Lenke til kommentar

Nå har jeg damer er no dritt på hjernen nice

Jeg har jinglen fra "Jabb-Sjur" på hjernen. Men det har jeg hatt siden den dukka opp i huet mitt 10 minutter før jeg spilte den inn.

e:

You're stepping into a world of hurt, my friend.

Bring it, pepsimistisk.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...