Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Pøh. Det der er ikke oss. Jeg hadde gitt deg juling xD

Hvem er sterkest av deg og Pessi tro ?

Hva er det for et dumt spørsmål? :p

Ikke glem at jeg er en halv meter høyere enn deg, snuppa
Du er 2.10 med andre ord?
Nei men er iallefall høyere enn deg

Og har gått på karate ;) og trener faktisk styrke såndet så

Hehe. Jeg tar vekten din i markløft :p sier mer om vekten din enn at jeg tar så veldig mye i mark, menmen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Congrats med leilighet og voksenliv! Jeg går nedover og bakover. Fra å være etablert supervoksen til skilt drittunge!

Å herregud, så trist å høre! :/ (Med mindre det er den beste løsningen og ønskelig, i så fall, Go U!). Håper at alt går bra med deg og lisjejenta, da.
Lenke til kommentar

Her er min lille guide over et bredt utvalg av brus:

First Price Fruktbrus: Sprudlende kosedrikk med mange forskjellige smaker. Du finner garantert noe i denne drikken du liker hvis du bare aktiverer smaksløkene dine.

- Svært billig.

- Garantert fulltreffer i bursdagsselskapet til barnet ditt.

Solo: Hvem liker vel ikke denne tidløse drikken? Med syrlig smak av appelsin kommer besteforeldre, søskenbarn og småbarn til å kaste seg over flasken før du vet ordet av det. Her må du virkelig bryte deg frem og heve innestemmen for å få en smak.

- Sterk konkurrent til Fanta.

- Kan virke for sterk hos de minste.

Cola: Rop på ungdommene i huset, her kommer den tøffe brusen! De kule gutta samler seg rundt flasken for kollektiv flasketømming. Mødrene står like ved og rister på hodet. De skjønner ikke hva som er greia med den svarte brusen. Enda mindre kommer de til å skjønne hyperaktiviteten fra barna som kommer hvert øyeblikk.

- Tøff farge på både drikken og flasken.

- Innholder en del koffein.

Urge: Alternativ til Solo. Grumsete farge for deg som liker sånt. Perfekt for deg som går med tresko eller droppet ut av videregående første året.

- Ikke særlig populær hos de voksne.

Det var det, takk for meg. Neste gjennomgang: potetgull.

Ok. Her bidrar grøtmannen med en kvalitetspost i en ellers så dyster og elendig tråd. Og hva er takken han får? ÉN ussel upvote? FY SKAM. ALLE.

Lenke til kommentar

Krever ikke det at det faktisk er fremstilt slik? Jeg har inntrykk av at det meste som selges i denne bredden er utvannet brennevin (>22%).

Jeg tror faktisk ikke det er et krav. Jeg tror det er prosenten det går på, litt som hvordan de avgjør aldersgrenser. Men en ekte hetvin vil jo være port eller madeira eller whatever.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...