Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Skulle fylle motorolje på bilen

Heller på *MHM dette ser ikke ut som olje*

Noen har brukt en oljeembalasje til å oppbevare bensin.

#fml

Hey, oppdaga i går at jeg har fylt spylevæske i radiatoren. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Pøh. Det der er ikke oss. Jeg hadde gitt deg juling xD

Hvem er sterkest av deg og Pessi tro ?

Hva er det for et dumt spørsmål? :p

Ikke glem at jeg er en halv meter høyere enn deg, snuppa
Du er 2.10 med andre ord?
Nei men er iallefall høyere enn deg

Og har gått på karate ;) og trener faktisk styrke såndet så

Lenke til kommentar

Hei! Lenge siden sist, snuppa!

Heeei! Hvordan står det til?

Bra, egentlig! Jobber (snurrer kaffekopper fremdeles), og studerer, og y'know. Har for mange katter. (Tre, nå). Zealuu og jeg kjøpte leilighet i april. Woo, voksenliv! Med deg, da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg kan faktisk aldri ha sex eller bli sammen med noen igjen, for da knuser jeg et hjerte med uvilje :( må nesten bare forberede meg på at det blir ikke baby på meg

Lenke til kommentar

Vikingfjord - En veldig populær vodka, vertfall blandt ungdom. Du får det i flere smaker og prosenter, og det smaker nydelig. Pris: 200kr

Jack Daniels - en verdenspopulær Whiskey. Pris: 300kr

Absolute Vodka - den mest populære russiske vodkaen, og kommer i flere smaker og størrelser. Etter min mening er det litt for mye brekningsmiddel i det. Pris: 200kr

Kalinka - Vodka. Igjen, flere størrelser og smaker. Pris: over 200kr

Screwdriver - Finnes noen steder i Norge. Men er opprinnelig navnet for å blande vodka med appelsinjuice. Pris: ??

Sex on the Beach - Alle har hørt om den. Den har veldig mye fruktsaft i seg fra flere forskjellig frukter. Du kan kjøpe den på Vinmonopolet (sammen med alt over og under). Lav prosent. Pris: rundt 100kr.

London Dry Gin - Gin er for de uten smaksløker og høyt behov for alkohol. Smaker satans avføring etter min mening, og ville ikke drukket det for en million. Kanskje to. Pris: rundt 200kr.

Smirnoff - Russisk vodka. Lite brekningsmiddel og relativt billig. Kommer i flere smaker og størrelser. Finnes og i øl-størrelse, bedre kjent som "Smirnoff Ice". Pris 70cl: 250kr, 4stk 0,33l: 180kr.

Jagermeister - Tysk digestif (?). Denne får deg til å sjangle hjem. Kjent for å smake godt sammen med Red Bull som Jagerbomb. Pris: over 200kr.

Black Tower - Populær hvitvin. Lav prosent, Pris: rundt 150kr

Kommer ikke på så mange flere. Dette er de aller vanligeste som jeg kommer på. Kan ikke så mye om drinker.

Det er så mye galt med dette, men det jeg virkelig hang meg opp i (utover at JD blir kalt whisky) er at hverken Absolut eller Smirnoff er russiske. Bare for å begynne en plass. Andre med kommentarer?

Brekningmiddel? Morsom eller, dårlig destillasjon kan vi heller diskutere.

JD er vel per def. Tennessee Whisky.

Hvis jeg finner en bartender som ikke vet hva en screwdriver er så går jeg til neste bar.

Sex on the Beach- vinmonopolet.... morsom eller? Den er ikke akkurat min smak når den blir laget ordentlig, men det skvipet på polet kan knapt nok kalles drikkbart, det gjelder forøvrig også mojito som de har ferdigblandet.

Lenke til kommentar

Hei! Lenge siden sist, snuppa!
Heeei! Hvordan står det til?

Bra, egentlig! Jobber (snurrer kaffekopper fremdeles), og studerer, og y'know. Har for mange katter. (Tre, nå). Zealuu og jeg kjøpte leilighet i april. Woo, voksenliv! Med deg, da?

Congrats med leilighet og voksenliv! Jeg går nedover og bakover. Fra å være etablert supervoksen til skilt drittunge!

Lenke til kommentar

Her er min lille guide over et bredt utvalg av brus:

First Price Fruktbrus: Sprudlende kosedrikk med mange forskjellige smaker. Du finner garantert noe i denne drikken du liker hvis du bare aktiverer smaksløkene dine.

- Svært billig.

- Garantert fulltreffer i bursdagsselskapet til barnet ditt.

Solo: Hvem liker vel ikke denne tidløse drikken? Med syrlig smak av appelsin kommer besteforeldre, søskenbarn og småbarn til å kaste seg over flasken før du vet ordet av det. Her må du virkelig bryte deg frem og heve innestemmen for å få en smak.

- Sterk konkurrent til Fanta.

- Kan virke for sterk hos de minste.

Cola: Rop på ungdommene i huset, her kommer den tøffe brusen! De kule gutta samler seg rundt flasken for kollektiv flasketømming. Mødrene står like ved og rister på hodet. De skjønner ikke hva som er greia med den svarte brusen. Enda mindre kommer de til å skjønne hyperaktiviteten fra barna som kommer hvert øyeblikk.

- Tøff farge på både drikken og flasken.

- Innholder en del koffein.

Urge: Alternativ til Solo. Grumsete farge for deg som liker sånt. Perfekt for deg som går med tresko eller droppet ut av videregående første året.

- Ikke særlig populær hos de voksne.

Det var det, takk for meg. Neste gjennomgang: potetgull.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...