Branneren Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 skal dere glo på landskampen i kveld forøvrig, jeg er ikke et troll hersketeknikk det der Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg tror Bill Kaulitz sitter ved siden av meg på toget. Helt seriøst. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Ligner på en pappegøye, Eplefe. Kall den poppegøya. Fordi du popper bottles med den. Shamener? Modellen heter Parrot, så det er nok ikke en tilfeldighet at det ligner på en papegøye... Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg tror Bill Kaulitz sitter ved siden av meg på toget. Helt seriøst. Slå han. Pliz. 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 yo Yo homeboy wuz poppin' Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Min beste vinåpner, den beste vinåpneren i verden, trenger navn. Forslag? Jostein. Det der er en Jostein. Haha! Jabb-Sjur. Epic shit! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) yoYo homeboy wuz poppin' Musikkhøring. På et slikt nivå at jeg kan bruke sofaen som masasjestol, deilig ;p Endret 10. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg tok meg to fridager midt i uka. Blir nok jobbing hele helgen på meg.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Jeg vet ihvertfal hva jeg skal drive med neste år:Tilby anonymt søk i skattelistene mot penger:http://www.vg.no/forbruker/skatt/derfor-vil-siv-jensen-ha-slutt-paa-grafsing-i-skattelistene/a/23311659/EDIT: – Du tror ikke at den nye ordningen fører til kompissnoking, der folk søker på hverandres vegne, for å unngå å bli avslørt? – Nei, nå gjør du dette til et helt omvendt problem. Tidligere har alle kunnet sjekke alle uten at det kom til syne. Nå er det åpent og ærlig; hvem har sjekket meg. For helt vanlig folk gir det et større vern. Hah Siv, vent å se, jeg skal nok tjene noen kroner på dette. Endret 10. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Gikk igjennom gamle poster da jeg fant min guide til alkohol! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Min beste vinåpner, den beste vinåpneren i verden, trenger navn. Forslag?Apra. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg visste ikke Skottland produserte noe merkverdige alkoholvarer. Må prøves.LOL 2 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg visste ikke Skottland produserte noe merkverdige alkoholvarer. Må prøves.LOL I know. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Skulle fylle motorolje på bilen Heller på *MHM dette ser ikke ut som olje* Noen har brukt en oljeembalasje til å oppbevare bensin. #fml Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Oh crap! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Vikingfjord - En veldig populær vodka, vertfall blandt ungdom. Du får det i flere smaker og prosenter, og det smaker nydelig. Pris: 200kr Jack Daniels - en verdenspopulær Whiskey. Pris: 300kr Absolute Vodka - den mest populære russiske vodkaen, og kommer i flere smaker og størrelser. Etter min mening er det litt for mye brekningsmiddel i det. Pris: 200kr Kalinka - Vodka. Igjen, flere størrelser og smaker. Pris: over 200kr Screwdriver - Finnes noen steder i Norge. Men er opprinnelig navnet for å blande vodka med appelsinjuice. Pris: ?? Sex on the Beach - Alle har hørt om den. Den har veldig mye fruktsaft i seg fra flere forskjellig frukter. Du kan kjøpe den på Vinmonopolet (sammen med alt over og under). Lav prosent. Pris: rundt 100kr. London Dry Gin - Gin er for de uten smaksløker og høyt behov for alkohol. Smaker satans avføring etter min mening, og ville ikke drukket det for en million. Kanskje to. Pris: rundt 200kr. Smirnoff - Russisk vodka. Lite brekningsmiddel og relativt billig. Kommer i flere smaker og størrelser. Finnes og i øl-størrelse, bedre kjent som "Smirnoff Ice". Pris 70cl: 250kr, 4stk 0,33l: 180kr. Jagermeister - Tysk digestif (?). Denne får deg til å sjangle hjem. Kjent for å smake godt sammen med Red Bull som Jagerbomb. Pris: over 200kr. Black Tower - Populær hvitvin. Lav prosent, Pris: rundt 150kr Kommer ikke på så mange flere. Dette er de aller vanligeste som jeg kommer på. Kan ikke så mye om drinker. Det er så mye galt med dette, men det jeg virkelig hang meg opp i (utover at JD blir kalt whisky) er at hverken Absolut eller Smirnoff er russiske. Bare for å begynne en plass. Andre med kommentarer? 1 Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Gin avføring?! Nei, nå!! Hun kaller det nå whiskEy i d minste. Så pisser i det minste på Irland, ikke Skottland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg