Quote Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Ikke nødvendigvis. De nyere typene har visstnok bare et lite rødt lys som blinker hvis man ser det. Har visst vært reaksjoner på at det har vært alt for vanskelig å legge merke til. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Å? Vet du noe om når man får beskjed om hva man eventuelt hadde i fart, samt bot osv? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Tror du må vente et par-tre uker på eventuelle brev fra Politiet. Det tar litt tid, for de skal også sjekke bilde av deg opp mot bildet fra fotoboksen. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 De fleste fotobokser er skjeldent på/aktive. Slik er det her vertfall. Jeg kjørte 24kmt over grensen en gang. Mista nesten lappen. Men det var fartskontroll da. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Huff, jeg er ihvertfall nervøs til tusen... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Apropos stalking, har dere også hørt at seriemordere har et hemmelig ønske om å bli tatt, og at selv de mest forsiktige seriemordere derfor blir uforsiktige med "vilje"? Jeg tror de er ensomme og trenger noen til å holde rundt seg og se dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Apropos stalking, har dere også hørt at seriemordere har et hemmelig ønske om å bli tatt, og at selv de mest forsiktige seriemordere derfor blir uforsiktige med "vilje"? Jeg tror de er ensomme og trenger noen til å holde rundt seg og se dem. det hjalp :) :) siden han sender med fullt navn og greier Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Hva mener du? Edit: Du mente at stalkeren vil bli tatt? Jeg mente mer motsatt, at folk legger ut for mye detaljer fordi de vil stalkes. I guess it works both ways. Endret 9. oktober 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Kjørte i 80 i fotoboks i 60 sona i dag, blinket ikke heldigvis Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Bare du ikke tok en Nick Cave og kjørte rett i stolpen på fotoboksen. Edit: Ironisk med bokstavene FAST. Endret 9. oktober 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Er det bare meg som syns "Torsdag kveld fra nydalen" er helt jævlig trist? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg har avbestilt hele tv-abo. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Er det bare meg som syns "Torsdag kveld fra nydalen" er helt jævlig trist? Valen-TV er værre. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg har avbestilt hele tv-abo. Det skjønner jeg godt. Mye bedre med Netflix, Viaplay etc. Er det bare meg som syns "Torsdag kveld fra nydalen" er helt jævlig trist? Valen-TV er værre. Har ikke fått sett på det enda. Men tviler ikke på at det minst er like ille. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Den sketchen han gjorde om Petter Northug var bare teit. Var ikke morsom i det hele tatt, pluss det er sikkert offensive til Petter. Endret 9. oktober 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
Quote Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 "Var ikke morsom i det hele tatt" Når har Kristian Valen egentlig vært morsom? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Syns mye av det han har blir noe dumt, men den Northug klippet likte jeg Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 "Var ikke morsom i det hele tatt" Når har Kristian Valen egentlig vært morsom? True. Han har et par øyeblikk som var bra. Men alle imitasjoner osv suger baller. Natta folkz Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 "Var ikke morsom i det hele tatt" Når har Kristian Valen egentlig vært morsom? Vel, pappa forguder han av en eller annen merkelig grunn som jeg aldri har forstått... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Natta ja. Jeg tror jeg gjør det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg