Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Men lurte ikke foreldrene dine på hvor du hadde fått penger til bil fra?

Kjøpte bil før jeg begynte med camming, så pengene fikk jeg fra konf osv :D

Lenke til kommentar

Tror jeg har en saftig bot i vente. Dessverre... :hrm:

Står en fotoboks i en bakke med 50-sone, her nede i sør hvor jeg kjørte forbi idag. Men alt jeg husker er at når jeg var på toppen av bakken etter fotoboksen lå jeg i 5. gir. Og det er ingen sjanse i havet at jeg kommer opp den bakken i 5. gir i 50 km/t.

Lenke til kommentar

Står en fotoboks i en bakke med 50-sone, her nede i sør hvor jeg kjørte forbi idag. Men alt jeg husker er at når jeg var på toppen av bakken etter fotoboksen lå jeg i 5. gir. Og det er ingen sjanse i havet at jeg kommer opp den bakken i 5. gir i 50 km/t.

Oj. Da må du håpe det var under 75 km/t? Det er grensa før lappen ryker i 50 sone.

Så du det blinket i boxen forresten? Tror ikke de alltid har camera i dem, de flytter dem fra box til box har jeg hørt.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

pokkern. Tror lynet har knekt cabel dekoderen min.

Så kjedelig... Viktig å nappe ut når det er tordenvær vettu. :wee:

Ja ble for sein der. Fikk ny gratis forrige gang da, men det er bare et år siden. Får ta den med opp i morgen å høre. Bare jeg får ny er det greit nok det, skal gjerne betale for den. Er bare sånn cigarbox. :)

Lenke til kommentar

Oj. Da må du håpe det var under 75 km/t? Det er grensa før lappen ryker i 50 sone.

Så du det blinket i boxen forresten? Tror ikke de alltid har camera i dem, de flytter dem fra box til box har jeg hørt.

Så ikke det blinket. Husker egentlig ikke jeg kjørte forbi engang, husker bare jeg kom på det når jeg var forbi og da lå jeg i 5. gir.

Herregud... Håper ikke jeg kjørte fort. Noen som vet når man får greie på sånt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...