Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Nei jeg vet ikke hvem folk jeg har snakket med for et halvt år siden er ;( han sier vi har chattet en del wtf am i crazy Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 det kan jo være en som synes h*n er morsom pessi men jeg er enig, det er ikke morsomt har opplevd det der en del ganger på vgd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Tror ikke han prøver å være morsom tror han bare prøver å få kontakt med meg Kanskje jeg bare skal innrømme at det er meg sånn jeg kan spørre hvordan han fant nummeret mitt?? Yay or nay?? Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 nei det er mange rare dyr der ute Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Oppgåveskriving og prokrastinering i kveld, kompis på besøk i byen og full fres resten av helga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Nei nummeret vises, har også søkt det opp men ringer egentlig ingen bjeller på hvem det er Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Legg ut navnet her da - passende hevn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Får litt dårlig samvittighet for han sendte jo hjerter og greier:s Vi var sikkert bestevenner Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 svar på meldingen og gjør oppmerksom på at du er en smule skeptisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg har svart latet bare som om han har sendt feil og jeg ikke vet hva han snakker om Vil noen ringe han og spørre om stalkingtips<33 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Eg hadde klokketru på Idol Jr, men no er eg megaskuffa her. 20 minutt inn har det kun vore kosing og dulling og NULL show. Fy farian! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Eg glemte å se idol jr buhu Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Tenk deg Mia Gundersen kvar gong nokon under 12 er med i Norske Talenter, berre at det sitter fire Mia Gundersen der og synest alle er heilt mega og kjempeskjønne. Alle går vidare. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Det er jo fordi de ikke har lov til å knuse drømmene til små barna. Da ville det vært "slemme-TV", og det skal vi ikke ha på norske skjermer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Men jeg vil se barn bli glad må øve meg på å si snille ting til barna mine Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Idol Jr er feelgood-Idol på samme måte som at alle 8-åringene får medalje i skirenn, ikke bare de 3 beste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Men det er koselig<33 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Megapyton. Skrudde av. Farmen-Frank då. Litt av ein karakter. Skal bli meir sånn. Eg er ein sucker for populære tv-konsept. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg