Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"en del" vil si 3-4 karer som ikke klarer å gi slipp på nostalgien. Inkludert deg. Jeg bare husker den første tiden gikk mest på folk som sutra over å ikke få modstatus.

En del vil si mer enn ti folk, men det kan jeg jo enkelt sjekke når jeg kommer hjem fra jobb.

e: Knewt, strikk meg en slik:

4ddcb93455a9d8a92a64125a6161debc.jpg

Pliiis, 'a.

Øøh.. Jeg klarte jo såvidt å strikke lua jo :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Er redd siden han har nummeret mitt må han være en crazy stalker som vil si at han har adressen og er sikkert i stand til å komme hjem til meg også fyfanden

Lenke til kommentar

Jeg lurte meg inn i går, etter at irc ble nevnt her. Har ikke hatt en irc-klient installert på mangfoldige år.

Ah. Jeg har vel ikke vært foruten en IRC-klient siden jeg starta i 1998. :p Kopiert den samme kopien av mIRC 6.03 eller hva søren siden den kom. Aldri hatt noe behov for å oppgradere.

Lenke til kommentar

Det er nok ingen av oss. Du har jo ikke delt noe personlig info på forumet her. Vi kan ikke søke opp pessimistisk på gule sider og finne nummeret ditt.

Tenk på at det kan være noen som bare har sendt SMS til feil nummer også. Tastet ett tall feil f.eks.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Men jeg har ikke delt personlig info med noen andre heller :( tenkte kanskje det var feil, men så sa han at brukernavn jeg hadde:S later bare som jeg ikke vet hva han snakker om lol

Lenke til kommentar

Men jeg har ikke delt personlig info med noen andre heller :( tenkte kanskje det var feil, men så sa han at brukernavn jeg hadde:S later bare som jeg ikke vet hva han snakker om lol

Det er bare slemt... har du ikke slik blokkeringsfunksjon? Åja, glemte jo at du hadde iPhone :rofl:

haters gonna hate...

Anyhow, tror Telenor (MinSide) kan man blokkere tlf nummer på.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Det er nok ingen av oss. Du har jo ikke delt noe personlig info på forumet her. Vi kan ikke søke opp pessimistisk på gule sider og finne nummeret ditt.

Tenk på at det kan være noen som bare har sendt SMS til feil nummer også. Tastet ett tall feil f.eks.

Det kan nok være noen herfra. Når Pessimistisk selv sier at en navngitt kjent person er nabo, og så etterpå kommer hun Kinderlinda og legger ut om bokstaver i navnet hennes som er "sånn og sånn" osv , blir det plankekjør for de som vil å finne resten. Dere må være mer forsiktige hvis dere vil unngå sånt :(

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...