Llandari Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg lurte meg inn i går, etter at irc ble nevnt her. Har ikke hatt en irc-klient installert på mangfoldige år. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 "en del" vil si 3-4 karer som ikke klarer å gi slipp på nostalgien. Inkludert deg. Jeg bare husker den første tiden gikk mest på folk som sutra over å ikke få modstatus. En del vil si mer enn ti folk, men det kan jeg jo enkelt sjekke når jeg kommer hjem fra jobb. e: Knewt, strikk meg en slik: Pliiis, 'a. Øøh.. Jeg klarte jo såvidt å strikke lua jo Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg vil også ha lue. (Og podcast). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Fikk nettopp en sms av en som sier han savner å se meg osv wtf trodde det var en av dere jævla creepy??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Aner ikke hvem det er go away Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Aner ikke hvem det er go away Det er meg. Hørte du ville ha unge. Skal jeg sende det på flaske eller vil du ha det naturlig? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Kan være Winsa som har begynt og lurke her igjen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 naturlig tnx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Er redd siden han har nummeret mitt må han være en crazy stalker som vil si at han har adressen og er sikkert i stand til å komme hjem til meg også fyfanden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg lurte meg inn i går, etter at irc ble nevnt her. Har ikke hatt en irc-klient installert på mangfoldige år. Ah. Jeg har vel ikke vært foruten en IRC-klient siden jeg starta i 1998. Kopiert den samme kopien av mIRC 6.03 eller hva søren siden den kom. Aldri hatt noe behov for å oppgradere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Det er nok ingen av oss. Du har jo ikke delt noe personlig info på forumet her. Vi kan ikke søke opp pessimistisk på gule sider og finne nummeret ditt. Tenk på at det kan være noen som bare har sendt SMS til feil nummer også. Tastet ett tall feil f.eks. Endret 9. oktober 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Men jeg har ikke delt personlig info med noen andre heller tenkte kanskje det var feil, men så sa han at brukernavn jeg hadde:S later bare som jeg ikke vet hva han snakker om lol Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Men jeg har ikke delt personlig info med noen andre heller tenkte kanskje det var feil, men så sa han at brukernavn jeg hadde:S later bare som jeg ikke vet hva han snakker om lol Det er bare slemt... har du ikke slik blokkeringsfunksjon? Åja, glemte jo at du hadde iPhone haters gonna hate... Anyhow, tror Telenor (MinSide) kan man blokkere tlf nummer på. Endret 9. oktober 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Uffda, enda ei jente stalket av en forumpsyko... Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 halloen alle sammen fredag i morgen, blir det noe på dere i løpet av helgen (gjørdetselvsex teller ikke) Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jaok. Shit just got real. Det var ikke meg ass Men ja, jeg skal pule evig i helgen Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Britney Spears - Oops!...I Did It Again (for de som hører dårlig er teksten spikret inn i videoen) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Fikk nettopp en sms av en som sier han savner å se meg osv wtf trodde det var en av dere jævla creepy???Hvis han savner å se deg må han jo ha sett deg før, og da burde du vite hvem han er. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Det er nok ingen av oss. Du har jo ikke delt noe personlig info på forumet her. Vi kan ikke søke opp pessimistisk på gule sider og finne nummeret ditt. Tenk på at det kan være noen som bare har sendt SMS til feil nummer også. Tastet ett tall feil f.eks. Det kan nok være noen herfra. Når Pessimistisk selv sier at en navngitt kjent person er nabo, og så etterpå kommer hun Kinderlinda og legger ut om bokstaver i navnet hennes som er "sånn og sånn" osv , blir det plankekjør for de som vil å finne resten. Dere må være mer forsiktige hvis dere vil unngå sånt 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg