Rider of Reason Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Aften. Du kommer akkurat tidsnok til å dele dine synspunkter på babyer, høstferie og diverse. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 men nå kjøper jeg falske diamanter fuck lifeHa ha ha ha ha. Beklager Pessi, men... Det er tåpelig å kjøpe falske diamanter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 jeg tror hun bare sitter og troller oss fordi hun kjeder seg, og håper Linda skal bite på og begynne å krangle Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg er ikke noe glad i babyer, bare skrik og skrål. Det er bare et kostbart og tidkrevende irritasjonsmoment. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 men nå kjøper jeg falske diamanter fuck lifeHa ha ha ha ha. Beklager Pessi, men... Det er tåpelig å kjøpe falske diamanter. mener ikke diamantring da bare sånne knapper til sengegavl eller hva det heter og nei jeg og linda er bestevenner Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 http://mobil.ba.no/nyheter/article7626855.ece Kommentarfeltet: Rottene har rett på liv de og. Det slår meg plutselig at grunnen til at det er så mye rotter i Loddefjord er at det garantert bor evneveike dyreelskere der som setter ut mat. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hehe, jeg så lignende tullinger i kommentarfeltet til en artikkel om at de bruker tobakksplanter til å lage ebola-vaksine, ved å sprøyte virus inn i plantene og samle inn antistoffene etter at planten dør. Det var visst "barbarisk" det også. Folk er gale på internett. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Bra foreldrene dine ikke mener det samme, Evelen. Endret 8. oktober 2014 av ilPrincipino Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 http://mobil.ba.no/nyheter/article7626855.ece Kommentarfeltet: Rottene har rett på liv de og. Det slår meg plutselig at grunnen til at det er så mye rotter i Loddefjord er at det garantert bor evneveike dyreelskere der som setter ut mat. Med det treffende etternavnet "Dyngeland" må hun jo hjemmet hennes være rottenes paradis. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hehe, jeg så lignende tullinger i kommentarfeltet til en artikkel om at de bruker tobakksplanter til å lage ebola-vaksine, ved å sprøyte virus inn i plantene og samle inn antistoffene etter at planten dør. Det var visst "barbarisk" det også. Folk er gale på internett. Pene jentenavn: Vaksine Kantine Ebola/Eboline Viruline Fiolina Milfa Bare synd med de uheldige konnatasjonene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 "en del" vil si 3-4 karer som ikke klarer å gi slipp på nostalgien. Inkludert deg. Jeg bare husker den første tiden gikk mest på folk som sutra over å ikke få modstatus. Here we go. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Bra foreldrene dine ikke mener det samme, Evelen.Heldigvis Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 "en del" vil si 3-4 karer som ikke klarer å gi slipp på nostalgien. Inkludert deg. Jeg bare husker den første tiden gikk mest på folk som sutra over å ikke få modstatus. Here we go. Skjer med mangel på æøå? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Og fargene? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Fy faen Sjur, fargevalget der er ren kreft. Hvordan i helvete kan du se på det der uten å blø fra øynene? 3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Greit, men det er 90% folk jeg aldri har sett på forumet som sikkert bare har kommet til IRC-kanalen randomly, da. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Greit, men det er 90% folk jeg aldri har sett på forumet som sikkert bare har kommet til IRC-kanalen randomly, da. Kanalen ble opprettet før www.hardware.no eksisterte, det har ingenting med forumet her å gjøre. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 jeg er ikke sånn liten fjortis som synes babyer er så søte og se på og Kunne lurt meg. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg