Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 ja skal få jobb først kanskje jeg rett og slett skal bytte linje og bli noe dritt bedre å studere i årevis og ende som ensom kattedame Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hva er det du studerer nå da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Det er nok lettere å finne en bra fyr på skolen enn å satse på en hvit ridder fra UK ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 jeg går studiespess Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 men en baby er alt jeg vil ha har gråten i halsen for har så lyst på vetikke helt beste er å finne en bra pappa, men det haster får panikk igjen Du tuller, ikke sant? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 men en baby er alt jeg vil ha har gråten i halsen for har så lyst på vetikke helt beste er å finne en bra pappa, men det haster får panikk igjen Du tuller, ikke sant? nei men slapp av skal ikke ha noe løsunge de snakker om babyer på how i met your mother nå også great babyer everywhere Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 At det haster er jo å ta litt vel hardt i. Pessimistisk, du er helt motsatt fra min forige kjæreste som var helt fast på å ikke få barn før hun ble 30. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Og din nåværende? Desverre krever det to personer for å mekke en baby, da.. Det er egentlig like greit at naturen tross alt er såpass viselig innrettet at ikke babyer manifisterer seg i løse luften. Endret 8. oktober 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ja si det du, det skulle jeg også likt å vite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 jeg er ikke sånn liten fjortis som synes babyer er så søte og se på og det er gøy å trille vogn jeg vet hva det innebærer lover jeg hadde blitt verdens beste mor Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Er det noe sted i landet nå som har høstferie? Sånn med tanke på hvor mange som skal opp på fjellet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 jeg har høstferie Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Savner alle feriedagene man får når man går på skole. Hardt å jobbe, gitt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Skjønner ikke hva skolene skal ha høstferie for i det hele tatt. I gamle dager på 1920-tallet var det vel ment så gutta kunne være med han far i potetåkeren og høste inn. Men nå sitter det bare hundre tusen unger i barneskole-alder og gjør ingenting hjemme eller må bli med foreldre på jobb..kantina her er full av småunger i lunsjen når det er høstferie. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 jeg har høstferie Fra vestlandet? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Det er egentlig like greit at naturen tross alt er såpass viselig innrettet at ikke babyer manifisterer seg i løse luften. Huff det hadde nesten vært litt skummelt. Plutselig dukker det opp en baby i bilen mens du kjører, eller i butikkhyllene mens du handler. Attack of the Babies. >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 trenger høstferie hello har holdt meg unna netthandel lenge nå, men nå kjøper jeg falske diamanter fuck life Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 jeg har høstferie Fra vestlandet? ja Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Huff det hadde nesten vært litt skummelt. Plutselig dukker det opp en baby i bilen mens du kjører, eller i butikkhyllene mens du handler. Attack of the Babies. ><Eller i dusjen. Babyshower. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg