j-- Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Vel, jeg vet jo at du er allergisk mot Skype, Lycos, så teknisk sett burde jeg vel ha skrevet "IRC über alles", for din skyld.Det er jo sant. Jepp. Brukes aktivt privat og på jobb. Ja, jeg har en jobb der en god del av kommunikasjonen internt foregår på IRC .... Jeg nekter å forlate senga. Vil ikke høre noe om igår. Goodbye for alltid. Du veit du vil. Endret 8. oktober 2014 av j-- 1 Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 folk som ligger i sengen midt på dagen er enten skiftarbeidere, utro, stortingspolitikere eller trygdesnylterslabbedasker. unntakene er pensjonister, innlagte på sykehus, aldersheim og lignende Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Heineken keg Finnes de der fortsatt på det norske markedet? Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Heineken keg Finnes de der fortsatt på det norske markedet? åjada Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 .... Jeg nekter å forlate senga. Vil ikke høre noe om igår. Goodbye for alltid. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Så de hadde sånn tønne med øll på Meny. Men det går da vel ikke an å kjøpe noe sånt. Komme med en sånn i kassen? Hadde ikke turt det tror jeg Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Er jo det som er mest økonomisk. Handle mye på tilbud og fryse det ned. Sparer massevis av kroner på slikt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 VRÆÆÆL. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Er jo det som er mest økonomisk. Handle mye på tilbud og fryse det ned. Sparer massevis av kroner på slikt. å fryse ned øl er som å tro at man får et ottarmedlem med seg hjem for å ha seg tre ganger' umulig 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Koser meg med verdens skjønneste niese vil grine av skjønnhet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 På tide du får dine egne unger. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Er det bare meg eller er fjerning av skatteklasse 2 et sabla godt forslag? Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 olav thon er glad i dag Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 olav thon er glad i dagHan er vanligvis glad hver dag. Er iallefall det når jeg møter han på jobb. Er det bare meg eller er fjerning av skatteklasse 2 et sabla godt forslag?Nei, det er ikke bare deg. Det er faktisk store deler av regjeringen som er enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 På tide du får dine egne unger. Ja er det jeg vil Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 olav thon er glad i dagHan er vanligvis glad hver dag. Er iallefall det når jeg møter han på jobb.Er det bare meg eller er fjerning av skatteklasse 2 et sabla godt forslag?Nei, det er ikke bare deg. Det er faktisk store deler av regjeringen som er enig. det hadde jeg også vært med den formuen 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Store forumer kommer vanligvis ikke av seg selv. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Olav Thon er en av de som begynte med to hender. Han har vel også gitt bort mye av formuen tilgode formål. En fin person det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 For ikke å glemme pantelotteriet, som gir millioner til Røde Kors samtidig som man panter. 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Lillelørdag! Chips, brus og film står på tapeten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg