Datasmurf Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg vet nå ikke det, det er da fortsatt en del i den opprinnelige #hw-kanalen, samt skremmende mange på #diskusjon.no på EFnet. Uvisst av hvilken grunn, men på den positive siden lever IRC i beste velgående. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) "en del" vil si 3-4 karer som ikke klarer å gi slipp på nostalgien. Inkludert deg. Jeg bare husker den første tiden gikk mest på folk som sutra over å ikke få modstatus. Endret 8. oktober 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ahhh, det var deilig å våkne til at mobilen spilte Gravestone Hill i dag. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Savner de MSN rommene. Det var kvalitet chat, der kunne du komme i samtale med artister og litt av hvert. Husker vi hadde quiz med en kjent rockemusiker inni der. Men de ble forbudt utenfor Usa en gang. Endret 8. oktober 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 (endret) "en del" vil si 3-4 karer som ikke klarer å gi slipp på nostalgien. Inkludert deg. Jeg bare husker den første tiden gikk mest på folk som sutra over å ikke få modstatus. En del vil si mer enn ti folk, men det kan jeg jo enkelt sjekke når jeg kommer hjem fra jobb. e: Knewt, strikk meg en slik: Pliiis, 'a. Endret 8. oktober 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Walla hvitinger! Facebooken min har tydeligvis blitt prøvd hacket fra Sarpsborg. Jeg måtte gjennom noe fæla styr ved å gjennkjenne fb vennene mine for så å fornye passordet mitt. Er dette legit? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Walla hvitinger! Facebooken min har tydeligvis blitt prøvd hacket fra Sarpsborg. Jeg måtte gjennom noe fæla styr ved å gjennkjenne fb vennene mine for så å fornye passordet mitt. Er dette legit? Jeg innrømmer det Det var meg. Kjeda meg i helgen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Styrker min teori om at alle fra Sarpsborg er småkjeltringer. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Gode nyheter til pessimistisk, nå går skattefrikortet opp fra ca 40000 til 50000 med det nye statsbudsjettet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Og tollgrensen blir 500 yes Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Husk at dette er forslag. De skal til behandling først med andre partier i stortinget, så det er ikke sikkert det går igjennom alt det som er framlagt i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Siv klarer sikkert å overtale de med den forferdelige røykestemmen Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Kjørt over 400km på jobb i dag, temmelig lei av å kjøre i dag Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Kjørt over 400km på jobb i dag, temmelig lei av å kjøre i dag Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Vel, jeg vet jo at du er allergisk mot Skype, Lycos, så teknisk sett burde jeg vel ha skrevet "IRC über alles", for din skyld.Det er jo sant. 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 .... Jeg nekter å forlate senga. Vil ikke høre noe om igår. Goodbye for alltid. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hehehe, senga er jo ikke den verste plassen å oppholde seg da. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Quote! Bli med på Den Nye Forumchaten på Skype da nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg