multisync Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Lager pommes frites, til slutt funnet en bra måte å gjøre det på for å få dem ordentlig sprøe uten å bli for brune.Hvordan? Hvordan?! For Guds skyld, mann, HVORDAN?! Jeg vet om en metode, men den også tar ganske lang tid. Det orker jeg ikke. Okei, veldig lenge siden jeg var her, men ja, metoden jeg har tar også veldig lang tid. Type 2 timer. Noe som er ok hvis man lager en haug og fryser ned. Da tar det bare 2-3 minutter neste gang. Legger ut uansett: Kutt poteter Skyll godt flere ganger Kok til de nesten faller fra hverandre Kjøl ned på rist (kjøleskap) Frityrkok på 130*C i ca. 12-15 min, til de blir sprø, men ikke farget. Kjøl ned på rist (kjøleskap, evt. frys ned på dette tidspunkt) Frityrkok på 190*C i 2-3 min til de blir sprø og lett farget. Endret 7. oktober 2014 av multisync Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg og Pessi er herfra venner. Dette må dokumenteres. Vennligst siter dette om vi noen gang skulle krangle. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 OK da skal jeg sitere dere på det neste gang det er en kranglenatt her Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 OK da skal jeg sitere dere på det neste gang det er en kranglenatt her Lykke til. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Det har nått morgen, og jeg og Pessi er fortsatt bestisser <3 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Nå må dere stå opp og begynne å skrive noe her, slik at jeg ikke kjeder meg ihjel på jobb! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 They see me rollin'... På toget på vei til Oslo. Gøy. Sitter sammen med en pratesyk, gammel dame som er så fascinert av hvor fine vognene er, og at det er gratis kaffi. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 God morgen. Da er det Kaffe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Quote! Bli med på Den Nye Forumchaten på Skype da Laffo. DNFSK über alles. 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Kleine greier. Pappa og kjæresten har mer klissete statusoppdateringer og profilbilder på Facebook, enn et gjennomsnittlig, nyforelska, 14 år gammelt par har... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 ALI? ALI KAFFE? *hente hagle* Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Quote! Bli med på Den Nye Forumchaten på Skype da Laffo. DNFSK über alles. Nja. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Quote! Bli med på Den Nye Forumchaten på Skype da Laffo. DNFSK über alles. Yeah, cancer og double cancer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Vel, jeg vet jo at du er allergisk mot Skype, Lycos, så teknisk sett burde jeg vel ha skrevet "IRC über alles", for din skyld. Jeg får uansett min daglige dose Skarstard, ispedd litt negativitet fra McHansern, og det er alt jeg trenger for å opprettholde min sedvanlige pessimisme. I tillegg kan jeg lese dine gamle innlegg hist og her, Lycos, om det ikke skulle være nok med de to førstnevnte. Dryppende sarkasme og negativitet til folket! 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Laffo. DNFSK über alles. Oh yes. Det er ultimate VIP-stedet selvfølgelig, siden det var snakk om det tidligere (tar ikke i mot nye søkere, ha dere vekk. Neida.. Joda). 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Heh. Jobben har bestilt mat fra en kafé i nabolaget, men jeg har gleda meg sånn på å spise matpakka mi siden jeg laget den i går kveld, at jeg ditcher det for å sitte med skivene mine med strandaskinke og jarlsberg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Alle legg til Kinderlindaa på Skype - Vi har en chat der Ingen prating, bare en gruppe som skriver i et rom. "Den Nye Forumchaten" Dårlig navn, men lagt deg til likevel. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg også. (Samler på Skype-kontakter) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 pffff det der blir som den irc-kanalen. Pop i et par uker, så er det bare 2-3 stk som sitter og circlejerker hverandre i 2 år videre og sutrer i denne tråden st det er så lite aktivitet på mIrc 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg