The Jester Race Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hater at muttern retter på meg hver gang jeg nevner filmen Saw (II, III osv). Jeg sier det slik; 'SÅv' og det ergrer hun seg over, noe forbasket også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Oki..kanskje en skal gi serien en sjanse til.Noen ganger så er det best å se litt flere episoder før man bestemmer seg ja. Husker du anbefalte The Office US. Jeg må si at de første episodene slettes ikke overbeviste meg. Men den tok seg opp etterhvert. Og nå bare venter jeg på neste episode. Det så lenge stygt ut. Det var snakk om å legge ned serien når WGA-streiken raste som verst. Heldigvis så er det nå bekreftet at det kommer flere episoder. Hehe, office US er bare brilliant, synd det er så korte episoder. Steve Carell er bare så elsk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hehe, office US er bare brilliant, synd det er så korte episoder. Steve Carell er bare så elsk You're preaching to the choir, brother Lenke til kommentar
BorN Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har faktisk ikke sett én episode av Office. Er serien lik norske NRK-skapte "Etaten" på noen måte? Skål! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har faktisk ikke sett én episode av Office. Er serien lik norske NRK-skapte "Etaten" på noen måte? Skål! The Office US og Etaten er begge basert på den britiske The Office. Likevel så er det tre vidt forskjellige program som omhandeler det samme. Jeg foretrekker The office US Og skål BTW. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Sølte nesespray på tastaturet og mobilen. o.O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Tror jeg holder meg til DuckTales altså Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fryktelig filosofisk man blir av et par øl. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har faktisk ikke sett én episode av Office. Er serien lik norske NRK-skapte "Etaten" på noen måte? Etaten kan egentlig ikke helt sammenlignes med The Office imo men men Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Uæææ! Jeg er røyksjuk og jeg har ikke røyk! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Om du er villig til å svømme kan du få røyk av meg. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Noes... Jeg har en skadet fot, så jeg kommer meg nesten ikke ut av huset en gang! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Er ikke Nordsjøen ganske kald? Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nordsjøen er ikke kald i fylla, Lars Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Joda. Men man merker det ikke like godt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Faen. Jeg kommer til å brenne i helvete. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 What's cracking niggaz? Er det noen som fortsatt er oppe? Føler at jeg har vært alt for lite i forumkaféen i forhold til hvor mye jeg krangla for å få den. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Hvorfor det, smurf? Endret 5. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg