KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Okay hold up. Du kan onanere og vise både pupper og lår, men grensa di går når de spør om å få se føttene dine? Intimsonene dine gir like mye mening som venstrepolitikk. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Okay hold up. Du kan onanere og vise både pupper og lår, men grensa di går når de spør om å få se føttene dine? Intimsonene dine gir like mye mening som venstrepolitikk. stemmer Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Okay hold up. Du kan onanere og vise både pupper og lår, men grensa di går når de spør om å få se føttene dine? Intimsonene dine gir like mye mening som venstrepolitikk.stemmer Hva om jeg tilbyr deg 30kr for å poste bilde av føttene her? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Kjenner andre som får helt noia av føtter. Syns det er megarart selv. But then again, hun tjener penger på kroppen sin, som alle andre mennesker gjør. Hun bare viser seg frem. Vi andre må bruke kroppen til å gjøre fysisk arbeid, som igjen gir oss penger. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Men da må du finne en chatjente med vakkert blondt hår, og litt bleik. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Jeg skjønner at folk ikke liker at folk kliner føttene oppi dem, men så se på føtter, eller vise frem føtter, jeg ser ikke problemet. Men da må du finne en chatjente med vakkert blondt hår, og litt bleik.Det skal nå være mulig Endret 7. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Lunalotic, om du har fulget med på DNFK de siste månedene tror jeg du har forstått min mening om camshows. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Føtter er ubehagelig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Har allerede 10-15 stk jeg følger med på, for å se om de samsvarer med Pessis tilstedeværelse. Jeg kødder. Har faen meg ikke tid til et sånt nivå av stalking. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg kødder. Har faen meg ikke tid til et sånt nivå av stalking. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hender er mye mer interessant enn føtter. Ser at KinderLinda har skjønt det 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Okay hold up. Du kan onanere og vise både pupper og lår, men grensa di går når de spør om å få se føttene dine? Intimsonene dine gir like mye mening som venstrepolitikk.stemmer Hva om jeg tilbyr deg 30kr for å poste bilde av føttene her? nei takk Endret 7. oktober 2014 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 'tis true. Faktisk er klokken så mye at jeg nå skal legge meg. God natt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 'tis true.Faktisk er klokken så mye at jeg nå skal legge meg. God natt. God natt. Okay hold up. Du kan onanere og vise både pupper og lår, men grensa di går når de spør om å få se føttene dine? Intimsonene dine gir like mye mening som venstrepolitikk.stemmer Hva om jeg tilbyr deg 30kr for å poste bilde av føttene her? nei takk Hva er prisen du hypotetisk skulle hatt? Er begrenset hva jeg gidder betale liksom, men alt har sin pris Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 vet ikke takler ikke føtter bare vil ikke vise frem føttene mot betaling nei og nei Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hender og føtter? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nå er det ikke lenge før ølen min ankommer <3Et spørsmål; om dere fikk gi en by et navn, hvilken by og hva hadde navnet vert? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 ÆÆSJJ SERIÆÆÆST DELVIS DU ER CREEP ASS! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 jeg hadde kalt haugesund for horesund 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg