Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 de kom visst nå vet ikke hva jeg føler im so rich ps jeg har jobbet drithardt for de faktisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 jeg vil til syden eller usa Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Det er så utrolig urettferdig. Noen av oss jobber for pengene..Men ingen krangling! Jo mer du jobber for pengene jo mindre tjener du Det er da en kjent sak de kom visst nå vet ikke hva jeg føler im so rich ps jeg har jobbet drithardt for de faktisk Hvir mye har du jobbet for 5k? Er det fastpris per x tid eller er det individuelt? Er det kø av kunder eller må du vente lenge mellom hver? Endret 7. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg skjønner ikke at ikke en eller anna riking går inn i lavkostland hvor jenter nesten sulter i hjel og setter opp gigantiske webcamshowkonsern. Må da være en skikkelig winwinwin situasjon. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Man blir aldri rik av å være vanlig lønnstaker, det er kun de som driver med kjøp og salg som har muligheten til å tjene nye penger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 jeg vet egentlig ikke hvor mye jeg har jobbet har ikke helt kontroll og nei har ingen fast pris jo bedre du er til å manipulere hvor billigere blir jeg det er sannheten om mitt skandaleliv Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Da er folk veldig flinke til å manipulere Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Verdens største fyrverkeri i komunen min snart: http://www.kristiansandavis.no/?id=638 Dette blir nice. jeg vet egentlig ikke hvor mye jeg har jobbet har ikke helt kontroll og nei har ingen fast pris jo bedre du er til å manipulere hvor billigere blir jeg det er sannheten om mitt skandaleliv Ahh, jeg er bare nysjerrig, hvor lite har du tjent på hva og hvor mye på hva? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er virkelig overrasket over at ingen ennå har spurt etter nettsiden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Verdens største fyrverkeri i komunen min snart: http://www.kristiansandavis.no/?id=638 Dette blir nice. jeg vet egentlig ikke hvor mye jeg har jobbet har ikke helt kontroll og nei har ingen fast pris jo bedre du er til å manipulere hvor billigere blir jeg det er sannheten om mitt skandaleliv Ahh, jeg er bare nysjerrig, hvor lite har du tjent på hva og hvor mye på hva? aner ikke egentlig tror jeg skal begynne å skrive opp Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er virkelig overrasket over at ingen ennå har spurt etter nettsiden.Vi har spurt, og fått vite at hun har blokkert ut norske IP-adresser. Og da er det ikke så fryktelig mange sider hun kan benytte seg av. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er virkelig overrasket over at ingen ennå har spurt etter nettsiden. Hva faen snakker du om? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Verdens største fyrverkeri i komunen min snart: http://www.kristiansandavis.no/?id=638 Dette blir nice. jeg vet egentlig ikke hvor mye jeg har jobbet har ikke helt kontroll og nei har ingen fast pris jo bedre du er til å manipulere hvor billigere blir jeg det er sannheten om mitt skandaleliv Ahh, jeg er bare nysjerrig, hvor lite har du tjent på hva og hvor mye på hva? aner ikke egentlig tror jeg skal begynne å skrive opp Om du fører regnskap hvor du inkluderer hvilken pris folk betaler basert på kl/antall users, samt etter hvor lang tid kan du i større grad beregne hvilken pris du burde legge deg på for å få mest mulig lønnsom drift Jeg er virkelig overrasket over at ingen ennå har spurt etter nettsiden.Vi har spurt, og fått vite at hun har blokkert ut norske IP-adresser. Og da er det ikke så fryktelig mange sider hun kan benytte seg av. >>Finne random chatjente >>Late som det er pessimistisk fra diskusjon.no >>Profitt Er ikke værre en det Endret 7. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har et spørsmål angående syndingen din. Når det er sånn privat-show, tar du kommandoer? Sånn "ta to fingre i nesen din" osv? (bytt ut nese med diverse andre hull) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 av og til men de må seff betale på det noen er sånn "kan jeg se føttene dine" men der går grensa takler ikke føtter Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har et spørsmål angående syndingen din. Når det er sånn privat-show, tar du kommandoer? Sånn "ta to fingre i nesen din" osv? (bytt ut nese med diverse andre hull) Vurderer du ny jobb ? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) av og til men de må seff betale på det noen er sånn "kan jeg se føttene dine" men der går grensa takler ikke føtter Der går grena? Jeg kunne vist frem føttene på cam gratis om så skulle være nsfw Endret 7. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Vi har spurt, og fått vite at hun har blokkert ut norske IP-adresser. Og da er det ikke så fryktelig mange sider hun kan benytte seg av. Har du oversikt over alle camsider og hvilke av dem som lar brukerne blokkere IP altså? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 av og til men de må seff betale på det noen er sånn "kan jeg se føttene dine" men der går grensa takler ikke føtter Der går grena? Jeg kunne vist frem føttene på cam gratis om så skulle være takler bare ikke føtter og synes det virker så kleint å vise de på cam wierd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg