Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 oki vil noen bli med til thailand Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har tre uker ferie i November. Hvem har lyst å feriere med meg? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Om en ikke liker store flyplasser, så ville jeg holdt meg unna den internasjonale flyplassen i Bangkok. Pro tip. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det lurer jeg også på. Mulatt kaller man vel blandig av arisk og neger, jeg vet ikke hva det politisk korrekte ordet er, noen som vet? Hva slike som KinderLinda heter vet jeg ikke, finnes det i det heletatt noe ord for dette? EDIT: Esel og Hest er ihvertfal Muldyr Hadde tenkt å si Bastard, men så kom jeg på at den egentlige betydningen av det ordet faktisk gjelder en veldig stor andel av alle nordmenn. skal vi reise på ferie sammen i julen en varm plass der vi kan krangle kjempemye<33 Thailand. Der er krangling det vi nordmenn kaller "prating". Virkelig? Mitt inntrykk er jo at det krangles langt mer i Thailand enn i Norge. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Blanding mellom asiater og europeer kalles "eurasier". Jeg googlet meg frem til det, men anntok det bare var tull da det tross alt er en hunderase http://no.wikipedia.org/wiki/Eurasier Endret 7. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har tre uker ferie i November. Hvem har lyst å feriere med meg? meg velg meg Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det lurer jeg også på. Mulatt kaller man vel blandig av arisk og neger, jeg vet ikke hva det politisk korrekte ordet er, noen som vet? Hva slike som KinderLinda heter vet jeg ikke, finnes det i det heletatt noe ord for dette? EDIT: Esel og Hest er ihvertfal Muldyr Hadde tenkt å si Bastard, men så kom jeg på at den egentlige betydningen av det ordet faktisk gjelder en veldig stor andel av alle nordmenn. Stjeler jokes fra vgd ser jeg? http://vgd.no/index.php/samfunn/innvandring-rasisme-og-flerkultur/tema/1113651/innlegg/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 er så lei av fattigdom og elendighet nei og nei hvordan skal det gå Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Stjeler jokes fra vgd ser jeg? http://vgd.no/index.php/samfunn/innvandring-rasisme-og-flerkultur/tema/1113651/innlegg/ Hahaha, nei ellers takk. Det forumet holder jeg meg halve internett unna. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Rider, les posten en gang til.Evelen, det var en joke. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Rider, les posten en gang til.Evelen, det var en joke. ahh Stjeler jokes fra vgd ser jeg? http://vgd.no/index.php/samfunn/innvandring-rasisme-og-flerkultur/tema/1113651/innlegg/ Hahaha, nei ellers takk. Det forumet holder jeg meg halve internett unna. Det sier dem alle Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvilken? Beklager. Jeg mente omvendt av det jeg skrev. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det sier dem alle Har ikke noe grunnlag for å bedømme sannheten i de ordene for alle andre, men i mitt tilfelle stemmer det. Skal dog innrømme visse halvsannheter i utsagnet om at distansen jeg holder meg unna er halve internett, da jeg faktisk ikke har målt den faktiske distansen. Så du har rett, jeg skal slutte å fare med slike usannheter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 payoneer er så komplisert er for dum for livet Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 CDON har alle Fast & Furious filmene (6stk) til 199,- hvis noen skulle være interesserte. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hva er problemet? @ Pessi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 finner aldri betalingene mine, men tror kanskje jeg klarte det er iallefall 5733 kr rikere innen to timer står det Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det er så utrolig urettferdig. Noen av oss jobber for pengene..Men ingen krangling! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 meg velg megJa, hvor vil du da? Til verdens største land, Syden? USA? England? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg