Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det lurer jeg også på.

Mulatt kaller man vel blandig av arisk og neger, jeg vet ikke hva det politisk korrekte ordet er, noen som vet?

Hva slike som KinderLinda heter vet jeg ikke, finnes det i det heletatt noe ord for dette?

EDIT: Esel og Hest er ihvertfal Muldyr

Hadde tenkt å si Bastard, men så kom jeg på at den egentlige betydningen av det ordet faktisk gjelder en veldig stor andel av alle nordmenn. :p

skal vi reise på ferie sammen i julen

en varm plass der vi kan krangle kjempemye<33

Thailand. Der er krangling det vi nordmenn kaller "prating".

Virkelig? Mitt inntrykk er jo at det krangles langt mer i Thailand enn i Norge.

Lenke til kommentar

Det lurer jeg også på.

Mulatt kaller man vel blandig av arisk og neger, jeg vet ikke hva det politisk korrekte ordet er, noen som vet?

Hva slike som KinderLinda heter vet jeg ikke, finnes det i det heletatt noe ord for dette?

EDIT: Esel og Hest er ihvertfal Muldyr

Hadde tenkt å si Bastard, men så kom jeg på at den egentlige betydningen av det ordet faktisk gjelder en veldig stor andel av alle nordmenn. :p

Stjeler jokes fra vgd ser jeg? :p

http://vgd.no/index.php/samfunn/innvandring-rasisme-og-flerkultur/tema/1113651/innlegg/

Lenke til kommentar

Det sier dem alle

Har ikke noe grunnlag for å bedømme sannheten i de ordene for alle andre, men i mitt tilfelle stemmer det.

Skal dog innrømme visse halvsannheter i utsagnet om at distansen jeg holder meg unna er halve internett, da jeg faktisk ikke har målt den faktiske distansen. Så du har rett, jeg skal slutte å fare med slike usannheter. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...