Kammizez Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg gleder meg til fredag. Fredag blir en bra dag. Skal du spise pultost? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Den delen med "do u understand life is hard" var nok en imitasjon av Pessi. Klassiker. Asian er hot? Jævla rasist. Napalm-vitser? Really? Endret 7. oktober 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hva skjer i Uganda om seks timer, egentlig? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Skal du spise pultost? Nope. Overmoden kommer på besøk igjen. Stas. Stor stas. Nå hører jeg på Helheim. Det er lenge siden det. Fy faen. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hva skjer i Uganda om seks timer, egentlig? Jeg føler mesteparten av vitsene jeg sier er slike "Kinda-had-to-be-there" vitser. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hva er greia med å drikke seg full hjemme egentlig? Bare jeg som ikke drikker hjemme alene? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hva er greia med å drikke seg full hjemme egentlig? Bare jeg som ikke drikker hjemme alene? Hva er forskjellen på å drikke seg full på fest eller hjemme alene? Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 jeg vurderte nå å fortelle en grisevits men ombestemte meg nå må jeg avslutte diverse chatter på fjesboken og deretter er det soveogdrømmetid god natt tryner Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 hvorfor øker ikke innleggstelleren min må man utføre 6 for at den skal telle Du må ha kvalitet i innleggene for at den skal telle. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 hvorfor øker ikke innleggstelleren min må man utføre 6 for at den skal telle Du må ha kvalitet i innleggene for at den skal telle. Og minst én stor bokstav i hver post. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 hvorfor øker ikke innleggstelleren min må man utføre 6 for at den skal telle Du må ha kvalitet i innleggene for at den skal telle. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Asian er hot? Jævla rasist. Napalm-vitser? Really? Oh yes, burns right through my soul, just like in 'Nam. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hva er greia med å drikke seg full hjemme egentlig? Bare jeg som ikke drikker hjemme alene? Hva er forskjellen på å drikke seg full på fest eller hjemme alene? Vet ikke jeg. På fest blir det bedre stemning og sånt med alkohol. Når jeg er hjemme alene ser jeg liksom ikke noe grunn til å bli full. Greit nok å ta ett par øl men kan likegodt ta ett glass Cola. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 det blir bedre stemning i dnfk hvis folk er fulle Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 har dere forslag på hvor jeg kan reise i jula?? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Er det bare meg eller er gjennomsnittsanndelen asiatere høyere på forumet enn IRL? (altså innenfor Norges grenser). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Er det bare meg eller er gjennomsnittsanndelen asiatere høyere på forumet enn IRL? (altså innenfor Norges grenser).Det er bare deg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Er det bare meg eller er gjennomsnittsanndelen asiatere høyere på forumet enn IRL? (altså innenfor Norges grenser). Er du klar over hvor mange asiatere og halvt asiatere det er i Norge? Men det er jo kanskje ikke så lett å oppdage dem, fordi alle asiatere er ninjaer. Og holder de sverd så kan de fly. Det har jeg lært av å se på film, så det må være sant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg