KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Skal vi leke en lek?`Den heter "Hvordan-få-Linda-full". Det er kjempegøy. For Linda. Ja, hvordan? Vi googler hvordan å bli fort full. Jeg har 11stk 0,33l og 1stk 0,5l. Drikke det fort? Drikke det med salt? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Skal vi leke en lek?`Den heter "Hvordan-få-Linda-full". Det er kjempegøy. For Linda. Ja, hvordan? Vi googler hvordan å bli fort full. Jeg har 11stk 0,33l og 1stk 0,5l. Drikke det fort? Drikke det med salt? drikk sprit og kombiner med sitron sprutet separat ned i halsen. Sikker vinner. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Åja, så bra at jeg har sprit og sitron da, Evelen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvis ikke det var ironisk så er det bare å kjøre på. Jeg har så mye sprit at jeg ikke greier å drikke opp, det bare fyller seg opp. Hver gang jeg er på tur i utlandet føler jeg meg moralsk forpliktet til å bruke kvota. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Det var ironisk. Om jeg hadde sprit, hadde jeg nok klart å fått my yellow ass drunk. EDIT: Men sprit er ikke gøy å drikke. Øl er bedre. Endret 7. oktober 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Øl smaker bedre, men det er mer for kosen enn å bli full LiXz0m Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 jeg vil påpeke ting er ferdig med middagseting om 6 minutter ketsjupen ble erstattet med fotdrepte tomater + eddik Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvis du har en "yellow ass" så har du kanskje drukket for mye allerede. Tydelig tegn på leversvikt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 jeg vil påpeke ting er ferdig med middagseting om 6 minutter ketsjupen ble erstattet med fotdrepte tomater + eddik Her har du en erstatter som troner langt over ketsjup på alle områder: http://en.wikipedia.org/wiki/Sriracha_sauce Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvis du har en "yellow ass" så har du kanskje drukket for mye allerede. Tydelig tegn på leversvikt. JEG ER ASIAN HALLO DO U UNDERSTAND LIFE IS HARD Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg gleder meg til fredag. Fredag blir en bra dag. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ikke ofte man kan ta helg på en tirsdag. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Er risotto godt?Ja. Eller er det veldig grøtaktig og sleipt?Njei, egentlig ikke. Kan være. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ikke ofte man kan ta helg på en tirsdag. Hey Quote! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 God aften. Hvordan går det?! Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 god aften, hvordan har den det Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 JEG ER ASIAN HALLO DO U UNDERSTAND LIFE IS HARD Ah, da så. Men det er jo ikke noen grunn til at livet er hardt, asian is hot, så burde jo være en positiv ting. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvordan går det?! Jeg har det fint! Enn der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg