Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette viruset er ikke et magisk virus som kan smitte på alle mulige måter.

Jeg har stor tro på at sykehuset har temmelig gode rutiner for å unngå smitte.

Jeg er akkurat kommet hjem, og må selvsagt lese ALT som er postet siden i går før jeg starter å svare :):) :)

Godt å vite at jeg ikke er den eneste som gjør det. :p

Det er vår plikt å lese når noen har vært så greie å satt av tid til å skrive. :)

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

Jeg har blitt helt hekta på denne ebola-saken. Jeg har helt angst for at det skal spre seg. Jeg sverger, om det er en avistittel om at noen har blitt smittet av hun som har det, så skyter jeg begge to og graver de ned, før jeg skyter meg selv.

Nei, huff. Håper det ikke sprer seg da, ville være mye kjedeligere her inne uten dine slibrige kommentarer til Bytex og morsomme utspill i fylla. :(

Det er vår plikt å lese når noen har vært så greie å satt av tid til å skrive. :)

Åh, trodde det bare var fordi jeg var så nyskjerrig. Godt å vite det var en mer fornuftig årsak. :wee:

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Jeg har blitt helt hekta på denne ebola-saken. Jeg har helt angst for at det skal spre seg. Jeg sverger, om det er en avistittel om at noen har blitt smittet av hun som har det, så skyter jeg begge to og graver de ned, før jeg skyter meg selv.

Det er så jævla liten sjanse for at det sprer seg at du kan slappe så jævlig av. Ikke bry deg om det.
Lenke til kommentar

Det er så jævla liten sjanse for at det sprer seg at du kan slappe så jævlig av. Ikke bry deg om det.

Jeg skal slappe så jævlig av. Sjangsen er liten, men om det skjer kan det bety svartedøden all over again.

Lenke til kommentar

Jeg skal slappe så jævlig av. Sjangsen er liten, men om det skjer kan det bety svartedøden all over again.

Nope. Nope. Nope.

Svartedøden spredde seg hovedsaklig via lopper og rotter. I dagens samfunn er både lopper og rotter en langt mindre trussel enn hva det var for 650 år siden. Og "svartedøden" eksisterer fremdeles. Men vi har medisiner mot det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...