Slimda Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Carmen er faktisk litt digg..Carmen Electra? Problemet med kjendiser som det der, er at de er så oversminka at det er umulig å si hvordan de ser ut. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Dette viruset er ikke et magisk virus som kan smitte på alle mulige måter. Jeg har stor tro på at sykehuset har temmelig gode rutiner for å unngå smitte. Jeg er akkurat kommet hjem, og må selvsagt lese ALT som er postet siden i går før jeg starter å svare :) Godt å vite at jeg ikke er den eneste som gjør det. Det er vår plikt å lese når noen har vært så greie å satt av tid til å skrive. Endret 7. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Jeg har blitt helt hekta på denne ebola-saken. Jeg har helt angst for at det skal spre seg. Jeg sverger, om det er en avistittel om at noen har blitt smittet av hun som har det, så skyter jeg begge to og graver de ned, før jeg skyter meg selv. Nei, huff. Håper det ikke sprer seg da, ville være mye kjedeligere her inne uten dine slibrige kommentarer til Bytex og morsomme utspill i fylla. Det er vår plikt å lese når noen har vært så greie å satt av tid til å skrive. Åh, trodde det bare var fordi jeg var så nyskjerrig. Godt å vite det var en mer fornuftig årsak. Endret 7. oktober 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har blitt helt hekta på denne ebola-saken. Jeg har helt angst for at det skal spre seg. Jeg sverger, om det er en avistittel om at noen har blitt smittet av hun som har det, så skyter jeg begge to og graver de ned, før jeg skyter meg selv.Det er så jævla liten sjanse for at det sprer seg at du kan slappe så jævlig av. Ikke bry deg om det. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har blitt helt hekta på denne ebola-saken. Jeg har helt angst for at det skal spre seg. Jeg sverger, om det er en avistittel om at noen har blitt smittet av hun som har det, så skyter jeg begge to og graver de ned, før jeg skyter meg selv.Det er så jævla liten sjanse for at det sprer seg at du kan slappe så jævlig av. Ikke bry deg om det. Jeg skal slappe så jævlig av. Sjangsen er liten, men om det skjer kan det bety svartedøden all over again. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Eg holder på å spiser mindre mat til hvert måltid. Kjenner det tar på å skal bli vant med det. Men eg skal klare dette Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 hvem har stjålet ketsjupflasken min Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 hvem har stjålet ketsjupflasken min 1000kr for at eg skal lever den tilbake Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg vil ha 5 millioner kroner og et jetfly klart til å fly til Uganda innen 6 timer. Visst ikke spiser jeg den. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg tror jeg har blitt lurt. Jeg ga en fyr 310kr for å kjøpe meg en fridgepack med Heineken, og så mange halvlitere som han fikk råd til. Hvor mange blir det? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Kommer an på hva slags øl, men om halvliterne også skulle være Heineken, så vil jeg tro 2-3 stk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg skal slappe så jævlig av. Sjangsen er liten, men om det skjer kan det bety svartedøden all over again.Nope. Nope. Nope. Svartedøden spredde seg hovedsaklig via lopper og rotter. I dagens samfunn er både lopper og rotter en langt mindre trussel enn hva det var for 650 år siden. Og "svartedøden" eksisterer fremdeles. Men vi har medisiner mot det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg tror jeg har blitt lurt. Jeg ga en fyr 310kr for å kjøpe meg en fridgepack med Heineken, og så mange halvlitere som han fikk råd til. Hvor mange blir det?Er det ikke 10 stk 0,33-bokser? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg tror jeg har blitt lurt. Jeg ga en fyr 310kr for å kjøpe meg en fridgepack med Heineken, og så mange halvlitere som han fikk råd til. Hvor mange blir det? Ikke mange nok. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Om en blir smittet, vil han smitte minst 2 til før han merker det. Og de to vil smitte minst 4 tilsammen, og de vil smitte minst 8, og de vil smitte minst 16, and so on. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 10stk 0,33l i en Fridgepack ja. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Skal vi leke en lek?`Den heter "Hvordan-få-Linda-full". Det er kjempegøy. For Linda. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg vil starte en "Den store ebola-tråden." Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Skal vi leke en lek?`Den heter "Hvordan-få-Linda-full". Det er kjempegøy. For Linda. Ja, hvordan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg