Deadringer Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Sorry, jeg kom allerede Haha! Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 for the lonely - sweetbox (jade) https://www.youtube.com/watch?v=7PbZnjZv1qE Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Dere må drikke dere fulle på forumet oftere. Det er slik man får mer pluss enn posts. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Evelen lurker som faen. Men poste tørr han ikke. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Men hekker du gjerne på ei som er 50 når du er 25? Kan no hugse eit par seine snaps frå deg og Billetør'n om kva de har med dykk på nach, du Quote.Jeg vil egentlig bare kalle det for en sinnsyk form for humor. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Dette var en merkelig samtale å komme inn i... 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ta det med ro. Er bare Linda som har gitt forumet Ebola. 1 Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 reamonn - wating there for you https://www.youtube.com/watch?v=fdvp7nuQb5o Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Dere må drikke dere fulle på forumet oftere. Det er slik man får mer pluss enn posts.Ja, dere må gjøre det! Mye morsomt å lese når folk blir fulle. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 achmed - the dead terrorist https://www.youtube.com/watch?v=neTsQng-70o Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Dere må drikke dere fulle på forumet oftere. Det er slik man får mer pluss enn posts.Ja, dere må gjøre det! Mye morsomt å lese når folk blir fulle. Jeg lover å poste mye rart i kveld! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Folk tar iallefall den regelen ofte i bruk når det er snakk om alderesforskjell på forumet Ps drømte jeg hadde sex med en på 71 inatt æsj Det er i så fall personer som ikke er seriøse, eller som fremdeles er i ungdomsskole/vgs aldre/mentalitet. Er mange, mange ting som burde telle mer enn alder når man søker partner. Da siktet den 71 åringen veldig ungt i så fall. I følge den "regelen" ville jo hans ideelle partner være 42 år. Sprek 42-åring......hjelp meg Carmen , jeg drukner ! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg lover å poste mye rart i kveld!Sweet. Du har ca 2 timer på deg før jeg må legge meg, så kjør på med shots! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg hadde kravla naken over knust glass for å slikke fitta til Angelina Jolie da... #neihuff-for-et-språk http://tigriffith.com/textbilder/walken1973_3.jpg Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Carmen er faktisk litt digg.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 @Evelen: Bra stykke. Mitt favoritt-soundtrack: http://picosong.com/media/songs/172ded3b4850bebdc0599e1323e96b31/Suicide%20Club%20-%20Love%20Theme.mp3 Youtube (dårligere lydkvalitet): www.youtube.com/watch?v=Q1V7OXizEWU Heftig, denne var ikke gal. Er dette fra den Japanske Suicide Club aka Jisatsu sâkuru`? Har sett filmen, men kan ikke huske denne låta, kanskje jeg bør sjekke igjennom soundtracket. Hvorfor har jentene i filmer på seg full make-up når de legger seg? For at seerne ikke skal få en oppfatning av at dem ikke alltid er så pene. Egen alder/2- regelen er så teit!! guriEr det ikke egen alder/2+7 som er regelen?Hhejo skrev feil Har ikke funnet noen, men synes det er teit at en regel skal bestemme at bare folk på 22 og nedover kan røre meg ;(( argh, du er et år for ung for meg. Og broren min på 16 er far til ei som er en uke idag(KAN DERE SI GRATULERER ER SÅ STOLT BLIR RØRT) Gratulerer! Selv om 16 år nok er litt ungt sett fra mine øyne, velvel, sånn får det være. Er det slemt av meg å si jeg ikke vil kjøpe et spill til 500 kr til en jeg knapt snakker med fordi han har hjulpet meg med camting?? Kan jo ikke betale alle som hjelper heller og det er vel en varsellampe på at han bruker meg når det er noe av det første han nevner etter vi ikke har snakket på en uke??? Det kommer litt ann på, dersom det er en avtale at han skulle få det spillet syns jeg ikke du skal backe ut, dessutten bruker du camet kommersielt og da stiller saken seg litt annerledes. Når det er sagt skal man på generelt grunnlag ikke nødvendigvis kreve noe (i ettertid) dersom man hjelper noen randoms på internett. I såfall hadde jeg vært rik. Evelen lurker som faen. Men poste tørr han ikke. Jeg er akkurat kommet hjem, og må selvsagt lese ALT som er postet siden i går før jeg starter å svare :) Dere må drikke dere fulle på forumet oftere. Det er slik man får mer pluss enn posts. Henge på forumet er faktisk temmelig morro etter en øl eller to Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 e9 evelen. Jeg skal prate skiiit. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Og jeg skal lese hvert ord Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har blitt helt hekta på denne ebola-saken. Jeg har helt angst for at det skal spre seg. Jeg sverger, om det er en avistittel om at noen har blitt smittet av hun som har det, så skyter jeg begge to og graver de ned, før jeg skyter meg selv. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er akkurat kommet hjem, og må selvsagt lese ALT som er postet siden i går før jeg starter å svare :) Godt å vite at jeg ikke er den eneste som gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg