Deadringer Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg elsker det! De har utrolig mye å fortelle, og de blir alltid overlykkelige når "lillelinda" kommer på besøk! Det er så utrolig deilig følelse å ha når du drar hjem etterpå. Så bra. De setter helt sikkert veldig pris på det! Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 dere er klin galen men dere kan jo være ok for det mvh Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvem faen viste Branneren hvordan bruke smileyer? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Er det slemt av meg å si jeg ikke vil kjøpe et spill til 500 kr til en jeg knapt snakker med fordi han har hjulpet meg med camting?? Kan jo ikke betale alle som hjelper heller og det er vel en varsellampe på at han bruker meg når det er noe av det første han nevner etter vi ikke har snakket på en uke??? Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 hvorfor øker ikke innleggstelleren min må man utføre 6 for at den skal telle Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Er det noen som skal drikke øl i kveld? Svar fort! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 hvorfor øker ikke innleggstelleren min må man utføre 6 for at den skal telle Når du poster i DNFK teller det ikke. 1 Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hvem faen viste Branneren hvordan bruke smileyer? jeg vil ikke avSløre dette foreløbig Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Er det noen som skal drikke øl i kveld? Svar fort! ja Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 hvorfor øker ikke innleggstelleren min må man utføre 6 for at den skal telle Når du poster i DNFK teller det ikke. takkyou jeg ser meg nøtt til å bli overseriøs inntil videre Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg skal drikke øl i kveld. Lader opp til dødsmessa om dagen. Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 etter å ha oversett diverse underforum her å svare på innlegg fra 2013 blir litt sært Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Betaler en venn 200kr for å kjøre fra Molde sentrum til meg med øl. Altså, betaler han for bryet, og ølen. What I do for Heineken. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Inkluderer det sex? For deg er det gratis. *tar grep på skrittet ditt* 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Sorry, jeg kom allerede 3 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hva feiler det meg idag.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg