Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er IT Crowd noe bra egentlig? Har sett 2-3 episoder av første sesong og kan ikke si at jeg lo så fryktelig mye..
Det er noe du egentlig enten digger eller ikke synes er noe gøy. Jeg digger den serien.

Ja, noen poeng er litt billige og barnslige, men faen heller da. Det er jeg også.

Lenke til kommentar

Er det noe galt i å elske landet sitt og ikke like at andre kommer og prøver å forandre det?

Jeg ser ikke helt problemet, men har havna i en diskusjon med noen folk etter at jeg forsvarte noen som elsker landet sitt og som av andre blir stempla som nasjonalsosialist og rasist, uten at jeg skal si hu er det.

Lenke til kommentar
Det er noe du egentlig enten digger eller ikke synes er noe gøy. Jeg digger den serien.

Ja, noen poeng er litt billige og barnslige, men faen heller da. Det er jeg også.

Oki..kanskje en skal gi serien en sjanse til.

 

http://www.news.com/8301-13860_3-9911470-56.html

MIAMI--Microsoft Chairman Bill Gates on Friday indicated that Windows 7, the next major version of Windows, could come within the next year, far ahead of the development schedule previously indicated by the software maker.

:roll:

Lenke til kommentar
Oki..kanskje en skal gi serien en sjanse til.
Noen ganger så er det best å se litt flere episoder før man bestemmer seg ja. Husker du anbefalte The Office US. Jeg må si at de første episodene slettes ikke overbeviste meg. Men den tok seg opp etterhvert. Og nå bare venter jeg på neste episode. Det så lenge stygt ut. Det var snakk om å legge ned serien når WGA-streiken raste som verst. Heldigvis så er det nå bekreftet at

det kommer flere episoder.

Lenke til kommentar

Ja, selv er jeg nasjonalromantisk og patriotisk til de grader.

Litt nasjonalist også.

 

Men jeg har også rasist / nasjonalsosialist-stempel hist og her :p

 

Ingenting er som å bli stempla som rasist fordi man ikke slapp forbi en ung gutt med opprinnelse i et eller annet land i Midt-Østen e.l. på butikken siden han hadde mer enn man selv hadde og gav vedkommende og hans venner en lektyre i respekt for sine eldre og køkultur, noe som resulterte i at jeg fikk onde blikk tilbake, stille trusler osv, og han kom visstnok for sent til timen, fikk anmerkning og jeg ble stempla som rasist på Nettby påfølgende kveld.

Woo!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...