Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

jeg er iallefall ikke noe fan av store aldersforskjeller.

Deg om det. Jeg hekker gjerne på ei 25åring når jeg er 50.
* om jeg blir

Hakke du bursdag i disse tider? Tenker på kyllingfest :fun:

Det stemmer! Skal kjøre samme feiring som i fjor, mao Calibansessions 24oktober på Rockefeller. Blir ølling hos Ice og ute i Oslo. Med? :D

Endret av Deadringer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei han så gammel og råtten ut hahah :( våknet i skam

Men det blir ikke det samme quote fordi kvinner blir eklere og eklere, mens menn blir bedre og bedre ;)

Nå motsier du jo deg selv i samme innlegg. Du sier han på 71 var gammel og råtten, men så sier du menn blir bedre og bedre med alder, altså burde en på 71 være mange ganger bedre enn en på 20. :p

jeg sier bare en ting om de siste 35 cm med innlegg

:nei::hmm::realmad::realmad:

Målte du faktisk skjermen nå? xD

Hadde aldri blitt sammen med en 35 åring da, hadde fått litt far og datter-feeling

Det er en veldig ung far som er bare 17 år eldre enn deg da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg heller ville ikke vert SAMMEN med en 35-åring. Men jeg synes det er mer attraktivt, seksuelt også, men en stor, sterk eldre mann!

Enig enig

Rider: det med 71 åringen var en ufivillig drøm, og det finnes jo seff en grense på hvor gamle de kan være, på samme måte som det finnes grenser på hvor gamle jenter må være for å være sexy

Lenke til kommentar

Jeg heller ville ikke vert SAMMEN med en 35-åring. Men jeg synes det er mer attraktivt, seksuelt også, men en stor, sterk eldre mann!

Hva med en som ser ut som 35, men er vesentlig yngre?

Og det med å være besøksvenn skal du forresten ha enormt med respekt for, i alle fall får du det fra meg. Det er et godt medmenneske i deg. :)

Og broren min på 16 er far til ei som er en uke idag(KAN DERE SI GRATULERER ER SÅ STOLT BLIR RØRT)

Joda, gratulerer med det nye livet. :) Håper bare broren din nå er forberedt på å ta ansvar for mor og barn fremover også da.

Lenke til kommentar

Pessi, jeg er medlem i noe som heter "EnVenn". Bedre kjent som Besøksvennene. En gruppe med unge og voksne som frivillig drar på besøk til de ensomme eldre og drikker kaffi osv, for å holde de med selskap. Kanskje jeg kan finne deg en 71-åring?

Kult ting å gjøre, kreds til deg!

Jeg elsker det! De har utrolig mye å fortelle, og de blir alltid overlykkelige når "lillelinda" kommer på besøk! Det er så utrolig deilig følelse å ha når du drar hjem etterpå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...