Deadringer Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) jeg er iallefall ikke noe fan av store aldersforskjeller. Deg om det. Jeg hekker gjerne på ei 25åring når jeg er 50.* om jeg blir Hakke du bursdag i disse tider? Tenker på kyllingfest Det stemmer! Skal kjøre samme feiring som i fjor, mao Calibansessions 24oktober på Rockefeller. Blir ølling hos Ice og ute i Oslo. Med? Endret 7. oktober 2014 av Deadringer Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg heller ville ikke vert SAMMEN med en 35-åring. Men jeg synes det er mer attraktivt, seksuelt også, men en stor, sterk eldre mann! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nei han så gammel og råtten ut hahah våknet i skam Men det blir ikke det samme quote fordi kvinner blir eklere og eklere, mens menn blir bedre og bedre Nå motsier du jo deg selv i samme innlegg. Du sier han på 71 var gammel og råtten, men så sier du menn blir bedre og bedre med alder, altså burde en på 71 være mange ganger bedre enn en på 20. jeg sier bare en ting om de siste 35 cm med innlegg Målte du faktisk skjermen nå? xD Hadde aldri blitt sammen med en 35 åring da, hadde fått litt far og datter-feeling Det er en veldig ung far som er bare 17 år eldre enn deg da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg heller ville ikke vert SAMMEN med en 35-åring. Men jeg synes det er mer attraktivt, seksuelt også, men en stor, sterk eldre mann!Enig enig Rider: det med 71 åringen var en ufivillig drøm, og det finnes jo seff en grense på hvor gamle de kan være, på samme måte som det finnes grenser på hvor gamle jenter må være for å være sexy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Og broren min på 16 er far til ei som er en uke idag(KAN DERE SI GRATULERER ER SÅ STOLT BLIR RØRT) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Og broren min på 16 er far til ei som er en uke idag(KAN DERE SI GRATULERER ER SÅ STOLT BLIR RØRT)WHAT!? Det er faen ikke noe å gratulere. Stakkars unge. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Pessi, jeg er medlem i noe som heter "EnVenn". Bedre kjent som Besøksvennene. En gruppe med unge og voksne som frivillig drar på besøk til de ensomme eldre og drikker kaffi osv, for å holde de med selskap. Kanskje jeg kan finne deg en 71-åring? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nei ungen kommer til å få det kjempebra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Æsj nei takk er ikke into 71åringer Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 For en familie ass.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Dont blame it on me Hva er deres grenser for sex folkens?? Minst og max be honest Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Pessi, jeg er medlem i noe som heter "EnVenn". Bedre kjent som Besøksvennene. En gruppe med unge og voksne som frivillig drar på besøk til de ensomme eldre og drikker kaffi osv, for å holde de med selskap. Kanskje jeg kan finne deg en 71-åring? Kult ting å gjøre, kreds til deg! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg er 28 og min nedre grense er 26 og øvre 36 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Oi ja glemte at dere må skrive egen alder Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Hva er deres grenser for sex folkens?? Minst og max be honest Så lenge dama er fin og myndig bryr jeg meg fint lite, egentlig. Det finnes fine 18åring og fine 40åringer. edit: 25. Endret 7. oktober 2014 av Deadringer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Vet ikke jeg har aldri sex Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg heller ville ikke vert SAMMEN med en 35-åring. Men jeg synes det er mer attraktivt, seksuelt også, men en stor, sterk eldre mann! Hva med en som ser ut som 35, men er vesentlig yngre? Og det med å være besøksvenn skal du forresten ha enormt med respekt for, i alle fall får du det fra meg. Det er et godt medmenneske i deg. Og broren min på 16 er far til ei som er en uke idag(KAN DERE SI GRATULERER ER SÅ STOLT BLIR RØRT) Joda, gratulerer med det nye livet. Håper bare broren din nå er forberedt på å ta ansvar for mor og barn fremover også da. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Pessi, jeg er medlem i noe som heter "EnVenn". Bedre kjent som Besøksvennene. En gruppe med unge og voksne som frivillig drar på besøk til de ensomme eldre og drikker kaffi osv, for å holde de med selskap. Kanskje jeg kan finne deg en 71-åring? Kult ting å gjøre, kreds til deg! Jeg elsker det! De har utrolig mye å fortelle, og de blir alltid overlykkelige når "lillelinda" kommer på besøk! Det er så utrolig deilig følelse å ha når du drar hjem etterpå. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hva er deres grenser for sex folkens?? Minst og max be honestMinimum: Kropp med pupper og hofter og sånt som man har innen man er ferdig med puberteten. Maximum: Kvinner som nærmer seg midtlivskrise. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Minimum: 18 årMaksimum: Om han har humor, og vi kan prate sammen uten at det virker som jeg er Besøksvenn, så kan jeg gå så langt som 45. Har mange venner på 30+ som er mer ungdommelige enn meg, men også voksne når det trengst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg