Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har ikke funnet noen, men synes det er teit at en regel skal bestemme at bare folk på 22 og nedover kan røre meg ;((

Hehehe, det der er en ikke-regel som kun eksisterer i og rundt ungdomsskole/vgs, og hos dem som ikke har klart å legge fra seg den mentaliteten.

Når det kommer til alder og regler i forhold til samliv er det kun den seksuelle lavalder du behøver forholde deg til, alt annet er bare "jantelov-regler".

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Har ikke funnet noen, men synes det er teit at en regel skal bestemme at bare folk på 22 og nedover kan røre meg ;((

Hehehe, det der er en ikke-regel som kun eksisterer i og rundt ungdomsskole/vgs, og hos dem som ikke har klart å legge fra seg den mentaliteten.

Når det kommer til alder og regler i forhold til samliv er det kun den seksuelle lavalder du behøver forholde deg til, alt annet er bare "jantelov-regler".

Folk tar iallefall den regelen ofte i bruk når det er snakk om alderesforskjell på forumet

Ps drømte jeg hadde sex med en på 71 inatt æsj :(

Lenke til kommentar

Folk tar iallefall den regelen ofte i bruk når det er snakk om alderesforskjell på forumet

Ps drømte jeg hadde sex med en på 71 inatt æsj :(

Det er i så fall personer som ikke er seriøse, eller som fremdeles er i ungdomsskole/vgs aldre/mentalitet. Er mange, mange ting som burde telle mer enn alder når man søker partner.

Da siktet den 71 åringen veldig ungt i så fall. I følge den "regelen" ville jo hans ideelle partner være 42 år. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Nei han så gammel og råtten ut hahah :( våknet i skam

Men det blir ikke det samme quote fordi kvinner blir eklere og eklere, mens menn blir bedre og bedre ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men hekker du gjerne på ei som er 50 når du er 25?

Kan no hugse eit par seine snaps frå deg og Billetør'n om kva de har med dykk på nach, du Quote.

Aldersforskjell basert på sånn "maks 2 år pluss/minus" og /2+7 er forøvrig berre sjøsprøyt og tull.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg er litt enig med Pessi for første gang i livet. Menn er ofte minst like attraktive når de er 35 som når de er 20. Det er min mening.

Woho dette er stort

Hadde aldri blitt sammen med en 35 åring da, hadde fått litt far og datter-feeling

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Hadde aldri blitt sammen med en 35 åring da, hadde fått litt far og datter-feeling

Hvor høyt er du villig til å gå da?
Spørs om du mener forhold eller bare sex

Men vet ikke helt jeg kanskje 28 når det gjelder forhold

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...