Datasmurf Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Dødsmesse. Så det er en sjanse for at jeg springer inni dere også? Hvor mange forumfolk kommer det på disse greiene? e: Kan ikke klage... Jaså, Bud, ja. Der kjente jeg en gang flere damer. I de gode, gamle dager. Endret 7. oktober 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 41 kr rikere woho Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Dødsmesse. Så det er en sjanse for at jeg springer inni dere også? Hvor mange forumfolk kommer det på disse greiene? e: Kan ikke klage... Jaså, Bud, ja. Der kjente jeg en gang flere damer. I de gode, gamle dager. Var en gang på fest med ei fra Fræna. Kommenterte at hun brukte Zippo til å tenne sigarettene sine, siden det ikke er veldig vanlig blant damer jeg kjenner. Fikk til svar at: "Det blæs på Fræna!" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ha-ha-ha. Og det stemmer godt også. De fleste damene jeg kjenner som røyker, fyrer opp med lighter, mens de fleste menn, bruker fyrstikker. Forstår ikke helt hvorfor. Lighter er da mye enklere. Særlig å betjene med en hand, slik at man kan fyre opp mens man kjører eller gjør andre ting som krever at man bare bruker én hand. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Man skal bruke en annen type ris enn til grøt. Jeg sier ikke det er grøt, men grøtaktig. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Kjøpt risotto-ris og en noe dugelig hvitvin og følg en oppskrift du synes ser lovende ut. http://veganmannen.wordpress.com/2013/09/05/risotto-med-sopp/ Æsj. Det ser så jævla ekkelt ut. Grøtaktig og sleipt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hva er meningen med livet er dagens spmrsmål Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hva er meningen med livet er dagens spmrsmålFinnes mange svar. Det beste er nok bare å fylle livet ditt med hva du syns er bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg synes penger er bra, så idag har jeg pantet flasker. Sminket meg og tenkte jeg skulle gjøre masse bra idag, men nei nå har jeg lagt meg lifeeee Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Egen alder/2- regelen er så teit!! guri Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Kjøpt risotto-ris og en noe dugelig hvitvin og følg en oppskrift du synes ser lovende ut.http://veganmannen.wordpress.com/2013/09/05/risotto-med-sopp/ Æsj. Det ser så jævla ekkelt ut. Grøtaktig og sleipt. Risotto er jælla gøtt Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hva er forskjellen på økologiske egg og solegg? Hva smaker best? Er det forskjellig koketid? Need halp ples.Solegg er bare vanlige egg. Økologiske egg smaker best. Koketiden er den samme. frittgående egg er best ja, det samme gjelder frittgående bacon Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hva er meningen med livet er dagens spmrsmål Finnes bare et svar på det. 42 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Egen alder/2- regelen er så teit!! guri Er det ikke egen alder/2+7 som er regelen? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Egen alder/2- regelen er så teit!! guriJeg mener det er en perfekt regel, etter mitt syn på verden og seksualitet. Funnet deg en 15 år gammel gutt du vil ha, eller er det en Sean Connery-fyr der ute? Edit:/2+7, Altså.. Endret 7. oktober 2014 av j-- Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Kan ikke klage... jeg tenkte meg at du var fra denne merkelige landsdelen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Egen alder/2- regelen er så teit!! guri Er det ikke egen alder/2+7 som er regelen?Hhejo skrev feil Har ikke funnet noen, men synes det er teit at en regel skal bestemme at bare folk på 22 og nedover kan røre meg ;(( Endret 7. oktober 2014 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 her blir det steikt servelat, sjysaus med pinnekjøttfett, jasminris og diverse grønnsaker i dag dessert: vafler med rørte jordbær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg