b-real Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 It is allowed to puke. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Datasmurf hadde forresten også en papillon som jeg fikk gå tur med. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Kan minibank forkortes til MB? For Minibank er et mye lenge ord enn ATM. Er det en forkortelse? Ja det er det sikkert.ATM: Alien Time Machine. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg drømte om Datasmurf og KinderLinda i natt. Artig drøm. Datasmurf overnattet hos meg. Han hadde et spesielt underlag for ryggen som han lå på, som var en svart dings han festet med seler. Lol. Hva KinderLinda gjorde der vet jeg ikke, bare husker at hun var der. Tror hun og Datasmurf var sammen. Jeg og Datasmurf hadde vert et eksemplarisk par God morgen! 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg drømte om Datasmurf og KinderLinda i natt. Artig drøm. Datasmurf overnattet hos meg. Han hadde et spesielt underlag for ryggen som han lå på, som var en svart dings han festet med seler. Lol. Hva KinderLinda gjorde der vet jeg ikke, bare husker at hun var der. Tror hun og Datasmurf var sammen. Jeg og Datasmurf hadde vert et eksemplarisk par God morgen! Er det "I can fix him"-syndromet som kicker inn? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hva faen skal jeg gjøre på... Alle vennene mine sover.. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Hva faen skal jeg gjøre på... Alle vennene mine sover.. Hvorfor jobber du på så rare tider ? Hvis alle vennene dine sover kl 11 på en hverdag blir jeg bekymret Endret 7. oktober 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hva faen skal jeg gjøre på... Alle vennene mine sover.. Hvorfor jobber du på så rare tider ? Hvis alle vennene dine sover kl 11 på en hverdag blir jeg bekymret Noen må jobbe om kveldene også og noen må stenge! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg lar newbsa som har hatt sommerjobb osv ta seg av å åpne, siden det er jævlig tidlig.. Pluss at jeg jobber ofte tidlig på dagen også Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Det er jo ferie, Luna. Tror jeg skal se en film.. Zero Dark Thirty var bra! Noen som vet om sånne moderne krigsfilmer? Ikke no Spielberg shit med shitty dialog og masse eksplosjoner, men realistiske filmer slik som Zero Dark Thirty? Endret 7. oktober 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Krigsfilmer med masse eksplosjoner er urealistisk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Om 1,5 uke skal jeg drikke øl og riste på hodet sammen med Jack Burton. Endret 7. oktober 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hver sin synspunkt. Men jeg ville ikke hatt ringer om de så var ekte. Klarer ikke gå med noe sånt på meg. Hiver av meg klokka også, straks jeg er kommet hjem. Så hvorfor bruce clocce i det hele tatt? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Hver sin synspunkt. Men jeg ville ikke hatt ringer om de så var ekte. Klarer ikke gå med noe sånt på meg. Hiver av meg klokka også, straks jeg er kommet hjem. Så hvorfor bruce clocce i det hele tatt? Fordi ute i periferien er behov for å følge med. Tida. Og da merker jeg ikke noe til at det er noe på armen heller. Litt rart det. Akkurat som jeg ikke merker at stolene er harde uti hagen. Gjør meg ingenting, men inne må de være myke. Sånn er det Er vel bare en vanesak Endret 7. oktober 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det er jo ferie, Luna. Tror jeg skal se en film.. Zero Dark Thirty var bra! Noen som vet om sånne moderne krigsfilmer? Ikke no Spielberg shit med shitty dialog og masse eksplosjoner, men realistiske filmer slik som Zero Dark Thirty? Argo eller Hurt Locker. Ferie ? Høstferie gjelder vel ikke for oss som jobber. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det er jo ferie, Luna. Tror jeg skal se en film.. Zero Dark Thirty var bra! Noen som vet om sånne moderne krigsfilmer? Ikke no Spielberg shit med shitty dialog og masse eksplosjoner, men realistiske filmer slik som Zero Dark Thirty? Argo eller Hurt Locker. Ferie ? Høstferie gjelder vel ikke for oss som jobber. Om man velger å ta ut ferie så! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det er jo ferie, Luna. Tror jeg skal se en film.. Zero Dark Thirty var bra! Noen som vet om sånne moderne krigsfilmer? Ikke no Spielberg shit med shitty dialog og masse eksplosjoner, men realistiske filmer slik som Zero Dark Thirty? Das Boot må du se. Den er realistic og en av beste Krigsfim. Ja egentli en miniserie da, så hele siste gang. Veldig lang men verdt det. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Det er jo ferie, Luna. Tror jeg skal se en film.. Zero Dark Thirty var bra! Noen som vet om sånne moderne krigsfilmer? Ikke no Spielberg shit med shitty dialog og masse eksplosjoner, men realistiske filmer slik som Zero Dark Thirty? Das Boot må du se. Den er realistic og en av beste Krigsfim. Ja egentli en miniserie da, så hele siste gang. Veldig lang men verdt det. Høres ut som en WWII film? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 De jeg vil være sammen med går enten videregående eller høgskolen, Luna. Jeg er helt alene help me (pessi imitasjon). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Eg drømte jeg ble voldtatt med mensen rørende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg