""" Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Vel, god natt Slenger ved en godlåt https://w For en fet film, låt og artist. Krem! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hvem vil spille Shadow of Mordor og snakke på Skype om ca. 1 time? Anyone? Det er så skummelt å spille alene >.<Høres fristende ut, men problemet er at jeg har en jobb å tukle med, samtidig som jeg ikke har kjøpt spillet selv ennå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hvem vil spille Shadow of Mordor og snakke på Skype om ca. 1 time? Anyone? Det er så skummelt å spille alene >.< Skummelt? 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hvem vil spille Shadow of Mordor og snakke på Skype om ca. 1 time? Anyone? Det er så skummelt å spille alene >.< Skummelt? Jenter vettu... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg gir meg ende over. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg gir meg ende over. Du hyler nå som en jente når du spiller outlast så du er nå redd noe du og. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er veldig mørkeredd.. Trenger ikke engang å være mørkt, jeg er bare alene-redd. Veldig irriterende. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Du hyler nå som en jente når du spiller outlast så du er nå redd noe du og. Haha, joda, men det er jo skummelt. Det er ikke Shadow of Mordor (synes jeg da, altså). Du kan få se selv til helga. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Joda, men andre kan vel syntes det er skummelt uten at man skal gjøre noe sak av det? Ja, det kan jeg. OG vi skal spille Outlast Endret 6. oktober 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er redd for alt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Du hyler nå som en jente når du spiller outlast så du er nå redd noe du og. Haha, joda, men det er jo skummelt. Det er ikke Shadow of Mordor (synes jeg da, altså). Du kan få se selv til helga. Jeg er så mannemann at jeg hylte ikke en eneste gang når jeg spilte Amnesia (1+2) eller Outlast..ble mere irritert over spillmekanikker som stealth mot idiotiske AI'er. Endret 6. oktober 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Jeg syns det er så skummelt at jeg tørr nesten ikke å spille det så jeg gir bare Admiralen kontrollen, men han er ikke tøffere enn meg. SÅ han er å lite mannemann Endret 6. oktober 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Mørkeredd - mørke = redd. Med andre ord er du altså bare redd. Sånn, da var månedens veldedighetsinnlegg lagt ut her. Tilbake til å late som at jeg følger med på hva dere diskuterer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Ei venninne dreiv og streama på twitch for et par år siden, og hun spurte hva vi syns hun burde spille på stream, det var da hyle-Amnesia-vids på youtube var på det mest populære. Så såklart ble det Amnesia. Alle forventa såklart hyling og jumpscares over en lav sko, men starten på spillet har jo ingenting som helst. Hun satt og kjeda seg gjennom 20 minutter i starten og droppet det. "Amnesia borefest" istedet for "Amnesia Screamfest" som trollene trodde det skulle bli ^^ Endret 6. oktober 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er ikke redd noen ting. Har heller aldri hylt i mitt liv. Alt for mandig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Noe din avatar gjenspeiler, selv om han er transe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er redd for alt. feel u Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Så dokumentaren om Buck Angel her om dagen. Ligger på Netflix. Litt skuffende, igrunn. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er ikke redd noen ting. Har heller aldri hylt i mitt liv. Alt for mandig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg