Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Jammen data og pc er helt forskjellig ord det blir som å si hei istedet for heisann når man egentlig sikter til heisann sveisan

Lenke til kommentar

Hvem vil spille Shadow of Mordor og snakke på Skype om ca. 1 time? Anyone? Det er så skummelt å spille alene >.<

Alien: Isolation er jo ute. Det er mye mer beroligende.

Jeg er strandet på en romstasjon nå og alle vennene mine forsvant i verdensrommet, jeg er redd :(

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Kan minibank forkortes til MB? For Minibank er et mye lenge ord enn ATM. Er det en forkortelse? Ja det er det sikkert.

Tja, men det blir i såfall en sli særforkortelse som kan bety forskjellige ting innen forskjellige fagmiljlø.

MB brukes også gjerne om Motherboard eller MegaByte

Lenke til kommentar

God natt til de som legger seg.

Selvfølgelig kan det forkortes til MB, men om folk vil skjønne det er en annen sak.

Bonden Per fikk brev av storkaren i bygda med invitasjon til fest. Nederst i brevet sto det SU, og det skjønte ikke han Per, så irritert måtte han dra til storkaren å spørre hva dette skulle bety. Jo, det betød "svar utbes" sa storkaren.

Neste gang bonden Per skulle ha fest sendte han en invitasjon til storkaren som han avsluttet med SBSMMGLSNM. Og da måtte selvsagt storkaren over til han Per for å spørre hva dette skulle bety. "Jo, det betyr svar bes sendt med mjølkegutten lars senest neste mandag," svarte han Per.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...