KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Kaller PC for data... Samme som å kalle hårføner for hår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Forkortelser bby Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 PC for data er jo en forlengelse Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Forkortelser bby Du forkorter datamaskin til data istedenfor å bare si PC? E: Slått på målstreken, gitt. Endret 6. oktober 2014 av Krapylen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Men jeg foretrekker datamaskin minus maskin Ps skulle si noe men så glemte jeg det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jammen data og pc er helt forskjellig ord det blir som å si hei istedet for heisann når man egentlig sikter til heisann sveisan Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Data, såvidt jeg vet, er digital informasjon. Altså, datamaskin = en maskin som behandler digital informasjon, som da er 0 eller 1. Ja, jeg er bare kranglete nå.. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hva er forskjellen på økologiske egg og solegg? Hva smaker best? Er det forskjellig koketid? Need halp ples. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Data er informasjon, digital eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Men det jeg snakker om er en maskin som behandler digital data Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hva er forskjellen på økologiske egg og solegg? Hva smaker best? Er det forskjellig koketid? Need halp ples.Solegg er bare vanlige egg. Økologiske egg smaker best. Koketiden er den samme. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Kan minibank forkortes til MB? For Minibank er et mye lenge ord enn ATM. Er det en forkortelse? Ja det er det sikkert. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Hvem vil spille Shadow of Mordor og snakke på Skype om ca. 1 time? Anyone? Det er så skummelt å spille alene >.< Alien: Isolation er jo ute. Det er mye mer beroligende. Jeg er strandet på en romstasjon nå og alle vennene mine forsvant i verdensrommet, jeg er redd Endret 6. oktober 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Selvfølgelig kan det forkortes til MB, men om folk vil skjønne det er en annen sak. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Kan minibank forkortes til MB? For Minibank er et mye lenge ord enn ATM. Er det en forkortelse? Ja det er det sikkert. Tja, men det blir i såfall en sli særforkortelse som kan bety forskjellige ting innen forskjellige fagmiljlø. MB brukes også gjerne om Motherboard eller MegaByte Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) *feil tråd* Endret 6. oktober 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Vel, god natt Slenger ved en godlåt https://www.youtube.com/watch?v=kf1Vt6r-sj8 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Takk fin låt Ja sove jeg og nå. Good night. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 God natt til de som legger seg. Selvfølgelig kan det forkortes til MB, men om folk vil skjønne det er en annen sak.Bonden Per fikk brev av storkaren i bygda med invitasjon til fest. Nederst i brevet sto det SU, og det skjønte ikke han Per, så irritert måtte han dra til storkaren å spørre hva dette skulle bety. Jo, det betød "svar utbes" sa storkaren. Neste gang bonden Per skulle ha fest sendte han en invitasjon til storkaren som han avsluttet med SBSMMGLSNM. Og da måtte selvsagt storkaren over til han Per for å spørre hva dette skulle bety. "Jo, det betyr svar bes sendt med mjølkegutten lars senest neste mandag," svarte han Per. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Sytalaus dag. Har ikke gjort en døyt i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg