The Jester Race Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 I has ørebetennelse! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Lars: Skal det være noe så skal det være Mezcal og ikke Tequila - bare sånn at du vet det. Jeg må dessverre innrømme at jeg ikke har smakt Mezcal. Hva er forskjellen egentlig. Sånn utenom hvilket distrikt de er produsert i og at tequilla utelukkende er produsert på BLÅ agave. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Takk men nei takk.NP: Insense - Welcome Whore Eldre nå til dags Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Queen live in Montreal! Få på NRK1 folkens! Tror jeg holder meg til Strauss' "Im Abendrot" gitt. Etterfulgt av Paganinis "Caprice for Violin solo in A minor", Brahms "Hungarian Dance no. 5 in a G minor", Stravinskys "Firebird" og sånn fortsetter vi i en halv evighet med herlige stykker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Deeet skulle stemme jo. Det mest interresante med dette er vel egentlig at KCl brukes ved henrettelser og avlivinger. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det mest interresante med dette er vel egentlig at KCl brukes ved henrettelser og avlivinger. http://en.wikipedia.org/wiki/Potassium_chloride#UsesKan brukes til så mangt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 I has ørebetennelse! HÆÆ? KA DU SIR? Takk men nei takk.NP: Insense - Welcome Whore Eldre nå til dags Pff...tr00 ftw sier nu eg.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Potassium_chloride#UsesKan brukes til så mangt. Men hva er egentlig forskjellen på -klorid og -klorat? For om jeg husker riktig så brukes kaliumklorat i mange eksplosiver. Endret 4. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Ok, på grunn av en serie med uforutsette hendelser endte jeg i dag opp med å se CHARTERFEBER. I alle fall deler av det (og det var egentlig nok). Etter denne opplevelsen sitter jeg igjen med en del spørsmål. Først blant dem er: Er det sånn at alle nordmenns hjerne øyeblikkelig omformes til grøt i det de stikker en tå over landegrensene? Eller skjer dette kun dersom de på noe tidspunkt befinner seg foran et kamera? Edit: Dette har faktisk skadet meg så mye at jeg ikke lenger behersker elementær tegnsetting. Endret 4. april 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg sitter her og lurer på hva gjorde vi før Wikipedia ... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 L4r5: Klorid er ionet Cl- mens klorat er ionet ClO3- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Etter denne opplevelsen sitter jeg igjen med en del spørsmål. Først blant dem er: Er det sånn at alle nordmenns hjerne øyeblikkelig omformes til grøt i det de stikker en tå over landegrensene? Eller skjer dette kun dersom de på noe tidspunkt befinner seg foran et kamera?Er det ikke slik med de fleste som reiser utenlands da?Og...det er media også må du huske på. Men jau... Jeg sitter her og lurer på hva gjorde vi før Wikipedia ... øø...google lizm? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 L4r5: Klorid er ionet Cl- mens klorat er ionet ClO3- Det forklarte egentlig veldig mye. Med de oksygenatomene så tilfører man jo veldig mye energi. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Onkelen til en i klassen min heter Kurt Ruben. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 øø...google lizm?Hva skulle vi gjort uten Google? kvasir? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) øø...google lizm? Joda, men når jeg prøver å finne noe skikkelig informasjon vha. Google uten å klikke meg inn på linkene som fører til Wikipedia, så får jeg sjelden så utfyllende informasjon. Ikke på så kort tid, i det minste. Endret 4. april 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Eller google what did we use before wikipedia? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 øø...google lizm?Hva skulle vi gjort uten Google? kvasir? Jeg husker da alle brukte Webcrawler jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 øø...google lizm? Joda, men når jeg prøver å finne noe skikkelig informasjon vha. Google uten å klikke meg inn på linkene som fører til Wikipedia, så får jeg sjelden så utfyllende informasjon. Then you are googling (er det et ord? ) wrong ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg