Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lars: Skal det være noe så skal det være Mezcal og ikke Tequila - bare sånn at du vet det.

Jeg må dessverre innrømme at jeg ikke har smakt Mezcal.

Hva er forskjellen egentlig. Sånn utenom hvilket distrikt de er produsert i og at tequilla utelukkende er produsert på BLÅ agave.

Lenke til kommentar

Ok, på grunn av en serie med uforutsette hendelser endte jeg i dag opp med å se CHARTERFEBER. I alle fall deler av det (og det var egentlig nok).

 

Etter denne opplevelsen sitter jeg igjen med en del spørsmål. Først blant dem er: Er det sånn at alle nordmenns hjerne øyeblikkelig omformes til grøt i det de stikker en tå over landegrensene? Eller skjer dette kun dersom de på noe tidspunkt befinner seg foran et kamera?

 

Edit: Dette har faktisk skadet meg så mye at jeg ikke lenger behersker elementær tegnsetting.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Etter denne opplevelsen sitter jeg igjen med en del spørsmål. Først blant dem er: Er det sånn at alle nordmenns hjerne øyeblikkelig omformes til grøt i det de stikker en tå over landegrensene? Eller skjer dette kun dersom de på noe tidspunkt befinner seg foran et kamera?
Er det ikke slik med de fleste som reiser utenlands da?

Og...det er media også må du huske på.

 

Men jau...

Jeg sitter her og lurer på hva gjorde vi før Wikipedia ...

øø...google lizm?

Lenke til kommentar
øø...google lizm?

 

Joda, men når jeg prøver å finne noe skikkelig informasjon vha. Google uten å klikke meg inn på linkene som fører til Wikipedia, så får jeg sjelden så utfyllende informasjon. Ikke på så kort tid, i det minste.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...