Quote Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Han skal ha for idéen, i det minste. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Overmoden lurte på hvor Anynome Pappkasse ble av. Og hva skjedde med Little Lucid Moments. Veldig active, og plutselig søkk vekk-Klart det er greit, ferie og litt av hvert og andre viktige ting. Får håpe det ikke skjedde noe gale mener jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Eg har brukt de siste timene på å lære meg flåklypasangen på piano Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Eg har brukt de siste timene på å lære meg flåklypasangen på piano Kult. Spill det inn og legg det ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nei dere bare sier det er stygt i know u ppl Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Neida... Er det fint så er fint, er det stygt så er det stygt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg glemte mange navn, sorry!Bra for deg at du beklaget, for nå holdt jeg på å gråte her! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hadde aldri holdt ut i en vip-kafe for jeg trenger nytt kjøtt i min hær Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Overmoden lurte på hvor Anynome Pappkasse ble av. Og hva skjedde med Little Lucid Moments. Veldig active, og plutselig søkk vekk- Klart det er greit, ferie og litt av hvert og andre viktige ting. Får håpe det ikke skjedde noe gale mener jeg. Pappkasse vet jeg ikke, han har ikke vært pålogget. The Little Lucid Moments lever ennå, men han poster bare i VVIP-kaféen*. *Very Very Important People. Endret 6. oktober 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hvem vil spille Shadow of Mordor og snakke på Skype om ca. 1 time? Anyone? Det er så skummelt å spille alene >.< Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Eg skal spele Diablo 2 og høyre på podcasts. Sorry borry. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nei dere bare sier det er stygt i know u pplDen man elsker, den tukter man, har du hørt det? Nå kjent som "vold i nære relasjoner". Ting var så mye mer poetisk før. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 2 l8, har du ikke en jobb å gå til? Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hvem vil spille Shadow of Mordor og snakke på Skype om ca. 1 time? Anyone? Det er så skummelt å spille alene >.< Hadde jeg bare hatt fri imorgen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Vet ikke hva jeg skal gjøre inatt Har litt lyst til å se film men blir så utålmodig men føler ikke det er noe mer å gjøre på data Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Eg skal spele Diablo 2 og høyre på podcasts. Sorry borry. Jeg liker deg, for jeg liker Diablo 2. Det er et bra spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg